AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2017 Ok... Er dette noe jeg skal bestille akutt time for hos fastlegen? Vet jeg ikke vil få time før om noen uker når jeg allerede har time. Anonymous poster hash: feee8...a41 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Ok... Er dette noe jeg skal bestille akutt time for hos fastlegen? Vet jeg ikke vil få time før om noen uker når jeg allerede har time. Anonymous poster hash: feee8...a41 Du kan alltid dra på legevakta etter kontortid. Pass på at du sendes videre undersøkelse, f.eks ultralyd og at det tas blodprøver som kontrollerer for protein fra kreftceller. En klump kan være helt ufarlig, og trenger ikke å være kreft, men er likevel det vanligste tegnet på kreft. At alt fungerer normalt og at du ikke har vondt er irrelevant. Kom deg til legen. 1 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Ring legekontoret og beskriv problemet. Oftest finner de en time til deg ganske med én gang. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2017 Tenkte å gå idag, men klumpen forsvant iløpet av helgen. Merkelige greier. Hadde endel feber når klumpen var der så antar det var en betennelse av noe slag? Anonymous poster hash: feee8...a41 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Jeg ville fremdeles gått, men det får være opp til deg. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2017 Jeg ville fremdeles gått, men det får være opp til deg. Virker bare litt idiotisk å bestille en akutt time for noe som tilsynelatende er vekke.. Er ofte innom fastlegen pga andre kroniske sykdommer, så vil liksom ikke virke som en person som bare klager. Anonymous poster hash: feee8...a41 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2017 Du har sikkert rett kanskje jeg bare får ta turen og se hva fastlegen sier. Anonymous poster hash: feee8...a41 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Hvis du har en privat klinikk i nærheten (som f.eks. Volvat) kan du sannsynligvis bestille time direkte hos en spesialist. Jeg hadde en lignende bekymring for noen år siden og i stedet for å gå veien gjennom fastlegen bestilte jeg time direkte hos en urolog som hadde spesialisert seg på testikkelkreft (ofte kan du se på nettsiden hva den enkelte lege er spesialisert på). Jeg fikk time i løpet av et par dager og ble undersøkt både med hender og ultralyd. Bekymringen min viste seg å være helt ubegrunnet, men det var deilig å slippe og tenke på det noe mer. Dette koster selvfølgelig mer enn å få henvisning via fastlege. Jeg betalte 1200-1300 for undesøkelsen, men det synes jeg det var verdt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå