AnonymDiskusjon Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Har en liten(halv ert-ish) klump på venstre testikkel, den er til tider øm og smertefull. Alt fungerer som det skal sånn ellers. Burde jeg bekymre meg? Lite lyst å flekse utstyret forran en lege .. Anonymous poster hash: feee8...a41 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Men foran random jenter du treffer er det greit ?Lykke til 2 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Hvor på testikkelen? Det kan være noe så enkelt som f.eks et ingrodd hår, en inflammasjon, eller at du føler på sædleder / bitestikkel. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Ta en tur til fastlegen. Dette er leger som har dette som jobb, de ser på deg som et "subjekt", og har sikkert hundrevis av forskjellige folk de behandler. De glemmer deg så fort du går ut døra. Dumt å dø på grunn av noe du var for flau til å ta opp med fastlegen i tide. Tenk dét på gravsteinen: "Her ligger xxx, for ung til å dø, for flau til å leve". 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 (endret) Det er ingen her inne som kan svare på noe sånt. Du må ta en tur til legen. Jeg har vært hos legen med penisproblemer mange ganger, både kvinnelige og mannlige leger. Litt ubehagelig, men det bare må man av og til. Og om noen år må du jevnlig til legen for å få en finger i rumpa, så det er også noe å se frem til. Endret 19. juli 2017 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2017 Hvis den er bevegelig inne i pungen, at du kan få tak i den på en måte, er det ikke noe farlig og relativt vanlig som blir opperert bort hvis de blir for store. sitter den fast i testikkelen og ikke beveglig kan du ha ett problem og du burde gå til lege asap. Anonymous poster hash: 442f1...837 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2017 Lite lyst å flekse utstyret forran en lege .. Anonymous poster hash: feee8...a41 Hvorfor det? Det er jobben deres. Med mindre du har tatovert "heil hitler" på pikken din har du ingen ting å være nervøs for. Anonymous poster hash: db977...a01 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2017 Hvis den er bevegelig inne i pungen, at du kan få tak i den på en måte, er det ikke noe farlig og relativt vanlig som blir opperert bort hvis de blir for store. sitter den fast i testikkelen og ikke beveglig kan du ha ett problem og du burde gå til lege asap. Anonymous poster hash: 442f1...837 Den er ikke bevegelig og sitter fast i testikkelen :/ Anonymous poster hash: feee8...a41 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Enten så gjør du som meg og gir faen selv om det kan være potensiellt dødelig hvis det går for langt eller så kan du ta den smarte løsningen å få en lege til å ta en titt (klem). 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2017 Kan man få fettkuler der også? Var litt bekymret for en kul jeg oppdaget på brystet en gang, men den forsvant. Viste seg at det var en fettkul. Anonymous poster hash: c4208...ef2 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Da er det bare å anbefale en tur til lege og evt henvisning til urolog. Jeg var selv hos urolog i dag og hadde cystoskopi undersøkelse. Er litt ubehagelig med fiber til kamera inni der, men det skal jo ikke du. Det er jo jobben dems. Hvis de ikke ser å kjenner på pikk og baller, så mister dem jobben. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Ingen bør komme med råd her, med mindre de råder TS å gå til legen. Hva om TS lar være å gå til legen og han dør fordi han valgte å stole på noen på et forum som sa at det ikke var farlig 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2017 Lite lyst å flekse utstyret forran en lege .. Anonymous poster hash: feee8...a41 Hvorfor det? Det er jobben deres. Med mindre du har tatovert "heil hitler" på pikken din har du ingen ting å være nervøs for. Anonymous poster hash: db977...a01 Det er naturlig å være nervøs for det. Det er et privat område, Hitler-tatovering eller ei. Når det er sagt bør man ikke la denne nervøsiteten komme i veien. Anonymous poster hash: c4208...ef2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2017 Men foran random jenter du treffer er det greit ? Lykke til Du vet verken om jeg er hetero, aseksuell, homofil. Så hvorfor dømme? Jeg har lite lyst å gå til lege med det, enkelt og greit. Skal til fastlegen om noen uker(2), skal jeg ta det opp da eller er dette en veldig hastesak? Har gått og fundert på det nå i 2-3 uker. Anonymous poster hash: f0faf...81d 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2017 Men foran random jenter du treffer er det greit ? Lykke til Du vet verken om jeg er hetero, aseksuell, homofil. Så hvorfor dømme? Jeg har lite lyst å gå til lege med det, enkelt og greit. Skal til fastlegen om noen uker(2), skal jeg ta det opp da eller er dette en veldig hastesak? Har gått og fundert på det nå i 2-3 uker. Anonymous poster hash: f0faf...81d Tror ikke den var ment til deg personlig, det var mer en sarkastisk kommentar rettet til alle de der ute som mer enn gjerne blotter seg for fremmede jenter, men som er livredd for at legen skal sjekke dem. Lykke til hos legen. Jeg ville ikke tatt sjansen på å utsette noe her. Så satser vi på at du kommer tilbake og kan fortelle at alt er i orden. Anonymous poster hash: c4208...ef2 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Moderatormelding Hold dere til trådstarters problemstilling. 4 OT-innlegg er fjernet. Reaksjoner på moderering skal ikke postes i tråden, men kan sendes til meg via Personlig Melding(PM). Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Men foran random jenter du treffer er det greit ? Lykke til Du vet verken om jeg er hetero, aseksuell, homofil. Så hvorfor dømme? Jeg har lite lyst å gå til lege med det, enkelt og greit. Skal til fastlegen om noen uker(2), skal jeg ta det opp da eller er dette en veldig hastesak? Har gått og fundert på det nå i 2-3 uker. Anonymous poster hash: f0faf...81d Regner med at du tok poenget. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Gå til lege. Sjekken tar 30 sekunder og du blir henvist videre til ultralyd på et lokalt sykehus for å utelukke mistanke om kreft. Ultralyden er helt smertefri og tar fem minutter, og du far svaret med en gang. Om legen finner ut at det betennelse i bi-testikkel så får du vel tabletter. Enkelt og greit. Om du ikke vil benytte din fastlege kan du bruke en annen, eller oppsøke legevakten eller et privat sykehus og svi av noen tusenlapper. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Har en liten(halv ert-ish) klump på venstre testikkel, den er til tider øm og smertefull. Alt fungerer som det skal sånn ellers. Burde jeg bekymre meg? Lite lyst å flekse utstyret forran en lege .. Anonymous poster hash: feee8...a41 Gå til lege, og les gjerne dette først: https://www.diskusjon.no/index.php?app=blog&module=display§ion=blog&blogid=433&showentry=1007 https://helsenorge.no/sykdom/kreft/testikkelkreft Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Kan man få fettkuler der også? Var litt bekymret for en kul jeg oppdaget på brystet en gang, men den forsvant. Viste seg at det var en fettkul. Anonymous poster hash: c4208...ef2 Det kan være null stress, det kan være kreft. To uker til eller fra kan bety mye hvis du skulle være så uheldig å ha fått testikkelkreft. Gå til legen og finn det ut så snart som overhode mulig. Du har kanskje ikke lyst til å gå til legen, men sammenlignet med kreft som sprer seg fordi du har somlet er det en dans på roser. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå