Vampyrinne Janne Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 I mai valgte jeg linje på 3.klasse på siving ntnu. Det står på studentweb at jeg valgte linjen, akkurat som det sto i mai, men jeg har ikke fått noe svar. Men det ser ut som jeg har kommet inn på linjen. Jeg er påmeldt på høstens emner. Lenke til kommentar
Balder987 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Hva er spørsmålet ditt? 1 Lenke til kommentar
Vampyrinne Janne Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2017 Hva er spørsmålet ditt? Når får man svar på påmelding på linjen? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 et urelatert spm til TS. hvordan vil du si det er å være jente i ingeniør klasse? hos oss så det ut til at jentene stortrivdes, og kan overhodet ikke kjenne meg igjen i feministers klage om at jenter blir skviset ut Lenke til kommentar
Balder987 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Hva er spørsmålet ditt? Når får man svar på påmelding på linjen?Går utifra linje er det samme som retning/spesialisering: fikk aldri noen bekreftelse på mail eller brev. Hvilken retning jeg går er kun synlig på studentweb. Lenke til kommentar
Vampyrinne Janne Skrevet 19. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2017 et urelatert spm til TS. hvordan vil du si det er å være jente i ingeniør klasse? hos oss så det ut til at jentene stortrivdes, og kan overhodet ikke kjenne meg igjen i feministers klage om at jenter blir skviset ut Jeg trives som jente i ingeniør klasse. Lenke til kommentar
Vampyrinne Janne Skrevet 22. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2017 Jeg har sett på phd-sidene på fakultet for naturvitenskap og teknologi der jeg hører til og det ser ut som bachelor karakterene også teller(eller de første 3 årene av siving) Det står at man må ha C de første 3 årene og B de siste 2. Jeg har regnet ut snittet mitt og nå ligger det på 2.16 ca. og antar at jeg da må opp til 2.5 i snitt på 3klasse, jeg begynner på det til høsten. For så vidt jeg har skjønt starter C på 2.5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå