3irik Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Hei! Jeg har kjøpt denne PSUen: https://www.komplett.no/product/920347/datautstyr/pc-komponenter/stroemforsyning/enheter/evga-b3-650w-modular-80-psu?noredirect=true?noredirect=true# Den står i et bittelite kabinett for Mini-ITX, så kablene som fulgte med blir veldig lange. Går det ann å kjøpe andre kabler noe sted? Evt. finnes det noen andre PSUer jeg heller burde ha kjøpt? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 En ting å være oppmerksom på: modulærkabler er ikke standardiserte. I beste fall har hver produsent sin egen standard, i verste fall er det en standard per modell-serie strømforsyninger. Hvis du plugger inn feil type kabler (fordi kontaktene på strømforsyninga passer) så kan du ende opp med 12V ut på 5V pinnene i kontaktene mot harddisker osv. Lenke til kommentar
3irik Skrevet 26. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2017 En ting å være oppmerksom på: modulærkabler er ikke standardiserte. I beste fall har hver produsent sin egen standard, i verste fall er det en standard per modell-serie strømforsyninger. Hvis du plugger inn feil type kabler (fordi kontaktene på strømforsyninga passer) så kan du ende opp med 12V ut på 5V pinnene i kontaktene mot harddisker osv. Takk for svaret. Det skal jeg passe godt på! Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Plenty nettsjapper som lager og selger kabler i akkurat de lengdene du ønsker. I farten kommer jeg på Pexon PCs og Mod-One, men jeg har sett en god håndfull flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå