JohnIØ Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Jeg har en Ford Mondeo 2.0 Diesel TDCi hvor jeg har hatt et problem med styring ved liten fart eller når bilen står stille hvor det er hardt å svinge. Noen dager er det bedre, men jeg vet ikke helt hva. Kan være temperaturforskjellen. Er det noen her som vet hva som kan være feilen? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Servo'en, kanskje lite servoolje feks. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 (endret) Høres ut som om servoen kanskje synger på siste verset. Hører du noen ulyder når du svinger? Har du sjekket at du har nok servovæske? edit: akkurat litt for sen Endret 18. juli 2017 av Kajac Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Høres ut som servopumpe synger på siste verset Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 (endret) Kan og være reima som er dårlig. Er en liten reim på venstresiden av motoren som går på servoen. Enkel å bytte og koster lite. Men sjekk at du har nok olje på servoen og. Endret 21. juli 2017 av Complexity 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Disse reimene er stort sett evigvarende så lenge servopumpen er ok. Dårlig pumpe spiser reimer Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Disse reimene er stort sett evigvarende så lenge servopumpen er ok. Dårlig pumpe spiser reimer Nåja.. Bytta min på 170 tusen km (har samme bil) og den var helt elendig pga alder. Sprukket opp langs hele reima. 1 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Kan være rattakselkryss som har satt seg. Jeg hadde samme symptom på min Hiace, feilsøkte i øst og vest uten å finne noe galt. Sjekket olje, reimer, servopumpe, tannstang og så videre før jeg fant ut at det nedre krysset hadde størnet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå