Leif Olsson Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Ikke så mye tåke, men et fint miljø bilde Mvh Leif Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Fint landskapsbilde, jeg kan nesten føle den avkjølende effekten av tåka. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Godt du skriver tåke for jeg trodde du hadde vært ustø på handa og fått uskarpt. Men ikke alltid lett å fokusere i tåke. Mye grønt og god dybde er vel det jeg tenker her. Roar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 19. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2017 Godt du skriver tåke for jeg trodde du hadde vært ustø på handa og fått uskarpt. Men ikke alltid lett å fokusere i tåke. Mye grønt og god dybde er vel det jeg tenker her. Roar Takk Roar men det var ikke bare tåke jeg har også laget bilde litt uskarp med vilje . Lenke til kommentar
sussss Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Lidt malerlook ...ser fint ud ..men ville også gerne se det skarpt :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg