BomBomPow Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Hei! Jeg sliter med å virkelig godta at jeg ikke har fått noe avslags-brev, da jeg var rimelig sikker på at jeg skulle få det. Det har ikke dukket noe opp - hverken på SMS eller e-post. Finnes det noe sted jeg kan henvende meg til å få en endelig beskjed om at jeg har bestått ? Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Hei! Jeg sliter med å virkelig godta at jeg ikke har fått noe avslags-brev, da jeg var rimelig sikker på at jeg skulle få det. Det har ikke dukket noe opp - hverken på SMS eller e-post. Finnes det noe sted jeg kan henvende meg til å få en endelig beskjed om at jeg har bestått ? Nei dessverre. De oppgir ingenting over telefon, og vil heller ikke tro de sender en bekreftelse på e-post. Her må man nesten bare regne med at alt er sendt ut når de sier det er det. Lenke til kommentar
95BAC Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Avslag i år igjen. Avslag pga integritet ifjor, avslag i år på 4 ulike kategorier. Merkelig synes jeg Lenke til kommentar
SinghDelta Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Mulig at du kan legge ut skjermbilde av mailen du fikk? BravoMike?? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 De har ikke tall per nå. Kommer ikke noe før hovedopptak heller. Det er svaret jeg fikk. Så masse lykke til alle sammen, kun 2 uker igjen nå Lenke til kommentar
Førstegangssøker Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Hvis det er sånn at alle har fått avslagsbrev nå, så er jeg 90% sikker på at jeg er sikret en studieplass Tror ikke snittet øker til 5,5.... Lenke til kommentar
Dagali Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 (endret) Hva tror folket om snitt? Kan 53 konkurransepoeng holde til Oslo? Endret 5. juli 2018 av Dagali Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Hvis det er sånn at alle har fått avslagsbrev nå, så er jeg 90% sikker på at jeg er sikret en studieplass Tror ikke snittet øker til 5,5.... Det bør gå, ja! Håper 49 er nok til Bodø. Veldig spent på det Lenke til kommentar
Max123 Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Hvis det er sånn at alle har fått avslagsbrev nå, så er jeg 90% sikker på at jeg er sikret en studieplass Tror ikke snittet øker til 5,5.... Heldig! Jeg er nok dessverre ikke så sikker etter de kuttet plassene. Lykke til! Lenke til kommentar
Meric Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Det bør gå, ja! Håper 49 er nok til Bodø. Veldig spent på det Har du 49 blank? Om jeg får spørre, hehe. Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Har du 49 blank? Om jeg får spørre, hehe. Ja, 49 blank veldig vanskelig og vite noe, har hverken en god eller dårlig følelse. Er jo færre søkere i år, og aner jo ikke hvor mye nedtrekket har og si? 1 Lenke til kommentar
Meric Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Ja, 49 blank veldig vanskelig og vite noe, har hverken en god eller dårlig følelse. Er jo færre søkere i år, og aner jo ikke hvor mye nedtrekket har og si? Jaggu! Da sitter vi like spente begge to... 1 Lenke til kommentar
Frihet Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Jeg kan heller ikke tro at dette er sant. Om ikke snittet øker til 5.6 så er jeg også sikra en plass nå. Mdn jeg lar ikke gleden slippe løs helt ennå hehe.. Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Jaggu! Da sitter vi like spente begge to... Ikke sant! Gått fra og føle meg trygg, helt til nedtrekket kom, så nå nå er jeg spent igjen 1 Lenke til kommentar
Meric Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Ikke sant! Gått fra og føle meg trygg, helt til nedtrekket kom, så nå nå er jeg spent igjen Kunne ikke sagt det bedre selv..hadde et ønske om å studere ved kongsvinger, og det var faktisk veldig gode odds for at den skulle gå i boks! Men så kom dette forslaget da... Lenke til kommentar
z0ppz Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Har 51.2 poeng.. Tror dere det holder? Lenke til kommentar
Frihet Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Har 51.2 poeng.. Tror dere det holder? Kanskje ikke til Oslo men ellers - definitivt ja 1 Lenke til kommentar
Sanlor Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Sendte mail jeg også og fikk bekreftet at alle avslag er sendt ut woho! Håper 49.7 holder jeg Lenke til kommentar
Smil! Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Om det er ca. 750 som står igjen etter idag, så vil jeg tro Oslo havner på ett sted mellom 50 - 51.. det er færre søkere i år enn ifjor og flere fikk ikke meldt seg opp til privatisteksamen. Mange kommer rett fra VGS som ikke har fått de ekstra poengene som fleste av oss har. Lenke til kommentar
Emsers Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Svar fra PHS på mail nå : 18:31 : "Svar: Alle avslag som følge av at man ikke har bestått egnethetsvurderingen skal nå være sendt ut." Gratulerer så mye alle sammen!!! Dette er du nå helt sikker på?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg