Meissner Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Noen som vet om phs sender ut sms med mailen som ved annen mail- "Du har fått en viktig mail fra phs".... Det vil jeg tro... Lenke til kommentar
Ponyta Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Så vidt jeg kan huske ble det ikke sendt ut noe SMS i forbindelse med mailen i fjor. Og avlslagsbrevene begynte å komme fra torsdagen.. Lenke til kommentar
Lima 30 Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 De sender en sms der det står at du har mottatt en viktig epost Lenke til kommentar
Melkesyra Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Faen. Kompis fikk avslag nå. Lenke til kommentar
BravoMike Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 (endret) Faen. Kompis fikk avslag nå. Leit.. Han får prøve igjen neste år! Kan jeg spørre om han fikk sms, og om når han hadde intervju? Edit: Vi prøvde å finne ut hva slags system de sender ut i, om det går på alfabetisk rekkefølge etc i fjorårets tråd. Jeg tror kanskje det går på puljer og når man hadde intervju? Endret 5. juli 2018 av BravoMike Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Leit.. Han får prøve igjen neste år! Kan jeg spørre om han fikk sms, og om når han hadde intervju? Edit: Vi prøvde å finne ut hva slags system de sender ut i, om det går på alfabetisk rekkefølge etc i fjorårets tråd. Jeg tror kanskje det går på puljer og når man hadde intervju? Jeg mener og huske at i fjor klarte noen og se et system om at det gikk alfabetisk. Det er IKKE noe jeg vet med sikkerhet, så ikke noe jeg kan garantere og kan selvsagt ha vært en tilfeldighet i fjor. Men et system antar jeg at de har. Lenke til kommentar
Meric Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Dette er for spennende altså... Lenke til kommentar
Pohalse Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Avslag motatt. prøvde for hardt sikkert. Var egnet i fjor, ikke i år. Livet kan være hardt 1 Lenke til kommentar
BravoMike Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Jeg mener og huske at i fjor klarte noen og se et system om at det gikk alfabetisk. Det er IKKE noe jeg vet med sikkerhet, så ikke noe jeg kan garantere og kan selvsagt ha vært en tilfeldighet i fjor. Men et system antar jeg at de har. Hmm.. Jeg mener de ikke fant noen sammenheng mellom rekkefølge og alfabet. Tror selv det går på enten søkernr/kandidatnr eller hvilken pulje man var i etter kronologisk rekkefølge. Vet heller ikke om nemda fra alle stedene sender ut likt, det kan være at de sender ut uavhengig av hverandre...? Uansett, deilig at det er i gang. Da får vi dette overstått! Masse lykke til! 2 Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Hmm.. Jeg mener de ikke fant noen sammenheng mellom rekkefølge og alfabet. Tror selv det går på enten søkernr/kandidatnr eller hvilken pulje man var i etter kronologisk rekkefølge. Vet heller ikke om nemda fra alle stedene sender ut likt, det kan være at de sender ut uavhengig av hverandre...? Uansett, deilig at det er i gang. Da får vi dette overstått! Masse lykke til! Mye mulig jeg husker helt feil, har ikke sjekket tråden. Jeg føler at kandidatnr kanskje er det de går etter i såfall. Lenke til kommentar
Frihet Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Avslag motatt. prøvde for hardt sikkert. Var egnet i fjor, ikke i år. Livet kan være hardt Uff så utrolig kjipt! Ikke gi opp håpet, du får det til igjen! Takk for at du deler! Lenke til kommentar
BravoMike Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Noen som har spurt phs når de regner å være ferdige? 2 Lenke til kommentar
Max123 Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Avslag motatt. prøvde for hardt sikkert. Var egnet i fjor, ikke i år. Livet kan være hardt Fyy så kjipt.. Hva var begrunnelsen? Tenker du å klage? Lenke til kommentar
Pohalse Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Fyy så kjipt.. Hva var begrunnelsen? Tenker du å klage? Lenke til kommentar
Emil 1234 Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Noen som har spurt phs når de regner å være ferdige? Lenke til kommentar
Pohalse Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Dårlig skår på alle felt, sammhandling, modenhet osv osv. Jeg skal skrive klage ja. Fyy så kjipt.. Hva var begrunnelsen? Tenker du å klage? Lenke til kommentar
Emil 1234 Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Skal sende mail imorgen til opptakskontoret og høre hvorti de er ferdige med å sende ut avslagsbrev til alle søkerne. Poster svaret på denne siden imorgen. 5 Lenke til kommentar
Brukernavncam Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Dårlig skår på alle felt, sammhandling, modenhet osv osv. Jeg skal skrive klage ja. Vil du si noe om når du hadde intervju? Lenke til kommentar
Pohalse Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 20/6 kl o7:30 Trondheim Vil du si noe om når du hadde intervju? Lenke til kommentar
Bumpy Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Får man sms i tillegg til e-post? Orker ikke sjekke mail før ikveld, men redd det plutselig kommer en sms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg