Oaaphs Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 (endret) De gir ikke ut bekreftelse på egnethet såvidt meg bekjent...Var ment som at man kan ringe og spørre hvor i løypa de ligger ann og om de har begynt å sende ut. Fullt klar over at de ikke gir ut info om man er funnet egnet over telefon. Edit: var rask på avtrekkeren. Trodde svarer var til mitt svar over her. Beklager den Endret 4. juli 2018 av Oaaphs 1 Lenke til kommentar
BravoMike Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 De jobber vel ikke i helgen. Altså med mindre det blir gitt beskjed om noe annet så er det vel frem til fredag de sender? Joda, det kan fint være de jobber lør og søn. Det gjorde de i fjor. 1 Lenke til kommentar
Monsun Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Syns de tar seg unødvendig god tid. Hele prosessen er stressende nok uten at man skal vente på svar hele uken, haha 3 Lenke til kommentar
Frihet Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Syns de tar seg unødvendig god tid. Hele prosessen er stressende nok uten at man skal vente på svar hele uken, haha Om ingen har fått noe idag så er det 1. Alle er med videre Eller 2. Det kommer imorgen/fredag. Håper forsåvidt det er nummer 1 som gjelder Lenke til kommentar
BravoMike Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Om ingen har fått noe idag så er det 1. Alle er med videre Eller 2. Det kommer imorgen/fredag. Håper forsåvidt det er nummer 1 som gjelder Vi hadde nok hørt noe om avslag var sendt ut. Garantert noen som kjenner noen som isåfall har fått et avslag. Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Vi hadde nok hørt noe om avslag var sendt ut. Garantert noen som kjenner noen som isåfall har fått et avslag. Støtter den. Alltid noen som også gir en heads up på forumet her også. Kan være at de har begynt å sende ut så smått i dag til noen få og at resten kommer i morgen og fredag. Håper hvertfall at man slipper og være nervøs gjennom helgen også. Lenke til kommentar
Olorie Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Ta det med ro folkens. Vent til søndag. Da vet dere 110% om dere er egnet eller ikke. Jeg er utrolig spent selv, men det er ikke annet å gjøre enn å vente. Stay frosty 3 Lenke til kommentar
majortom Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Alt stille på Vestfronten folkens? Lenke til kommentar
Sanlor Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Jeg har tatt av varsler på mail og venter med å sjekke til søndag, haha. Orker ikke å gå rundt å stresse hver dag, så jeg later bare som om at det ikke kommer før søndag )) Lenke til kommentar
majortom Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Jeg har tatt av varsler på mail og venter med å sjekke til søndag, haha. Orker ikke å gå rundt å stresse hver dag, så jeg later bare som om at det ikke kommer før søndag )) Vi er flere som har skrudd av varselet på e-post Lenke til kommentar
z0ppz Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 (endret) Ta det med ro folkens. Vent til søndag. Da vet dere 110% om dere er egnet eller ikke. Jeg er utrolig spent selv, men det er ikke annet å gjøre enn å vente. Stay frosty Sikker på at at man kan regne seg som egnet på søndag? Hun som intervjuet meg sa at innen 10. Juli skulle alle avslag ha blitt sendt ut.. Endret 4. juli 2018 av z0ppz Lenke til kommentar
Nord39 Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Sikker på at at man kan regne seg som egnet på søndag? Hun som intervjuet meg sa at innen 10. Juli skulle alle avslag ha blitt sendt ut.. Da tenker jeg at du stoler på det å går ut i fra 10. juli :-) En dag til eller fra skal ikke ha betydning. Lenke til kommentar
95BAC Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 I dag vil det nok skje litt tenker jeg! Noen som har hørt noe enda? Lenke til kommentar
BravoMike Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 I dag vil det nok skje litt tenker jeg! Noen som har hørt noe enda? Ikke hørt noe enda. I fjor hadde x antall på tråden allerede ringt og sendt mail til PHS, da var avslag allerede sendt ut til noen, og fortsatte helt til søndag. Lenke til kommentar
SinghDelta Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 (endret) . Endret 5. juli 2018 av SinghDelta Lenke til kommentar
Lima 30 Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 (endret) Avslagsbrevene har begynt å rulle ut. Bare å krysse fingrene nå Endret 5. juli 2018 av Lima 30 Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Avslagsbrevene har begynt å rulle ut. Bare å krysse fingrene nå ???? Vært i kontakt med opptakskontoret? Lenke til kommentar
BravoMike Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Avslagsbrevene har begynt å rulle ut. Bare å krysse fingrene nå Kilde? Lenke til kommentar
BravoMike Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Noen som vet om phs sender ut sms med mailen som ved annen mail- "Du har fått en viktig mail fra phs".... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg