Frihet Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Det er en råsjans som er helt unødvendig. Avgjørelsen taes nok ikke mange timene etter intervjuet. Altså har nok den saken vært avgjort for lenge siden. Om klagefristen var lik for alle, så ser jeg egentlig ikke problemet med at Mail blir sendt ut fortløpende. Som sagt synd at du nå måtte ta noen råsjanser. 3 Lenke til kommentar
Melkesyra Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 En uke med å holde pusten! Nå gjelder det å få dagene til å gå fort ass!! 4 Lenke til kommentar
BravoMike Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Noen som har hørt noe, fra phs eller andre? 2 Lenke til kommentar
Ekkogutt Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Har noen vært i kontakt med phs og fått bekreftet at de sender mail denne uka? 1 Lenke til kommentar
Smil! Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Har noen vært i kontakt med phs og fått bekreftet at de sender mail denne uka? Ta en for laget og send en mail til phs! 4 Lenke til kommentar
Meissner Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Ta en for laget og send en mail til phs! 1 Lenke til kommentar
Nord39 Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Har noen vært i kontakt med phs og fått bekreftet at de sender mail denne uka? Dette var iallefall noe min gruppe fikk beskjed om på intervjuet. Lenke til kommentar
marud Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Dette var iallefall noe min gruppe fikk beskjed om på intervjuet.Dessverre kan ting endre seg, i fjor ble det sagt at vi måtte vente en uke ekstra før vi kunne være sikre mener jeg. Lenke til kommentar
BravoMike Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Dessverre kan ting endre seg, i fjor ble det sagt at vi måtte vente en uke ekstra før vi kunne være sikre mener jeg. Det stemmer ikke. Det som ble sagt i fjor var at om man ikke hørte noen inne søndag 9.Juli, var man trygg Har dobbeltsjekket dette med tidligere innlegg i 2017 tråden. Altså 2 ekstra dager. Lenke til kommentar
marud Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 (endret) Det stemmer ikke. Det som ble sagt i fjor var at om man ikke hørte noen inne søndag 9.Juli, var man trygg Har dobbeltsjekket dette med tidligere innlegg i 2017 tråden. Altså 2 ekstra dager.Hmm.. mener jeg fikk en mail når jeg spurte phs hvor de sa til meg at vi måtte vente enda lengre for å være helt sikre.. Men kan huske feil også.. Får lete litt i mailarkivet å se om jeg finner noe lurt Edit: fant ingenting så husket nok grådig feil, så denne spredning av feilinformasjonmå jeg bare beklage Endret 3. juli 2018 av marud Lenke til kommentar
Meric Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Hmm.. mener jeg fikk en mail når jeg spurte phs hvor de sa til meg at vi måtte vente enda lengre for å være helt sikre.. Men kan huske feil også.. Får lete litt i mailarkivet å se om jeg finner noe lurt Edit: fant ingenting så husket nok grådig feil, så denne spredning av feilinformasjonmå jeg bare beklage Hun som intervjuet meg fra nemda sa til meg at mail skulle sendes ila. første uken i juli. 1 Lenke til kommentar
Monsun Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Etter gjennomgang av tidligere tråder vil jeg tro de begynner å sende ut svarene i løpet av dagen i dag. Ønsker alle sammen lykke til! 2 Lenke til kommentar
Jajajajaja Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Spennende dager i vente! Noen som vet hvor mange prosent som normalt ikke blir funnet egnet etter egnethetsvurderingen? Lenke til kommentar
BravoMike Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Stille før stormen... Fortsatt ingen lyd fra PHS/andre ? Frister å sende opptakskontoret mail å høre, men de har sikkert nok å gjøre... 2 Lenke til kommentar
Meric Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 (endret) Da velger jeg og konkludere med at alle aktive søkere i dette forumet er egnet! Endret 4. juli 2018 av Meric Lenke til kommentar
MajaOR Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Lykke til alle sammen! Jeg selger bøker til B1, B2 og B3 til en billig penge, ta kontakt https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=121786861&fks=121786861 Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Stille før stormen... Fortsatt ingen lyd fra PHS/andre ? Frister å sende opptakskontoret mail å høre, men de har sikkert nok å gjøre... Ta en for laget! Mulig og ringe de også, i stedet for å sende mail. 1 Lenke til kommentar
Hel245 Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Ta en for laget! Mulig og ringe de også, i stedet for å sende mail. Er det noen som har ringt for å spørre om de er egnet, eller vet du om noen? Lenke til kommentar
BravoMike Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Er det noen som har ringt for å spørre om de er egnet, eller vet du om noen? De gir ikke ut bekreftelse på egnethet såvidt meg bekjent... Lenke til kommentar
Zulu445 Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 De jobber vel ikke i helgen. Altså med mindre det blir gitt beskjed om noe annet så er det vel frem til fredag de sender? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg