Førstegangssøker Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Oslo, pulje 16 23.05 kl 1230 Lenke til kommentar
majortom Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Gikk her og! :-D Når og hvor har folk meldt seg opp?Pulje 1(07:30) den 14/05 i Bergen hva med deg? Pulje 2 (12.00) 14.05 i Trondheim Pulje 2, Kristiansand 12/06 selv om jeg bor i Trondheim heheh Antar det ikke bare var for morro skyld at du valgte det istedenfor? Liker å tro at oppmeldinga var tatt på bakgrunn av en taktisk beslutning ja Hadde noen eksamener, pluss at jeg kan bruke tida til å forbedre løpinga. Lenke til kommentar
Victor3-0 Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Gikk her og! :-D Når og hvor har folk meldt seg opp?Pulje 1(07:30) den 14/05 i Bergen hva med deg?Pulje 2 (12.00) 14.05 i Trondheim Pulje 2, Kristiansand 12/06 selv om jeg bor i Trondheim heheh Antar det ikke bare var for morro skyld at du valgte det istedenfor? Liker å tro at oppmeldinga var tatt på bakgrunn av en taktisk beslutning ja Hadde noen eksamener, pluss at jeg kan bruke tida til å forbedre løpinga. Ahaa, høres ut som en lur beslutning Vil ihvertfall ønske alle som har meldt seg opp/skal melde seg opp masse lykke til, gleder meg til å forhåpentligvis møtes i løpet av utdanningen! Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Lykke til på opptaket alle sammen! Tenkte å komme med et tips når det gjelder selve opptaksdagen. I fjor hadde vi ikke noe særlig med pauser, det går stort sett i ett, så anbefaler å ta med enkel og lett mat man bare kan kaste i seg bananer, barer etc er gull for rask energi 6 Lenke til kommentar
Fitness95 Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Noen som skal på opptak 28 mai, trondheim? ? 1 Lenke til kommentar
mals97 Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Noen som skal på opptak 28 mai, trondheim? ? Lenke til kommentar
Cefor Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Fikk ikke plass i oslo, så må til bergen den 14.05 kl 0730. Noen som vet hvordan man kommer seg fra bergen sentrum til haakonsvern? og hvor lenge tror dere det er lurt å være i bergen i forhold til å få avlagt intervju på samme tur? Lenke til kommentar
Brg1 Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Fikk ikke plass i oslo, så må til bergen den 14.05 kl 0730. Noen som vet hvordan man kommer seg fra bergen sentrum til haakonsvern? og hvor lenge tror dere det er lurt å være i bergen i forhold til å få avlagt intervju på samme tur? Du kan sjekke www.skyss.no for klokkeslett. Du kan reise fra Olav Kyrres Gate i sentrum, mener buss 42 og 43 går forbi Haakonsvern direkte fra sentrum. Hvis disse bussene ikke passer med klokkeslettet du skal møte, kan du ta buss fra sentrum til Loddefjord og bytte der. Lenke til kommentar
Førstegangssøker Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Fikk ikke plass i oslo, så må til bergen den 14.05 kl 0730. Noen som vet hvordan man kommer seg fra bergen sentrum til haakonsvern? og hvor lenge tror dere det er lurt å være i bergen i forhold til å få avlagt intervju på samme tur? Oi, har det blitt helt fullt i oslo allerede? Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Fikk ikke plass i oslo, så må til bergen den 14.05 kl 0730. Noen som vet hvordan man kommer seg fra bergen sentrum til haakonsvern? og hvor lenge tror dere det er lurt å være i bergen i forhold til å få avlagt intervju på samme tur? Det er vanskelig og si noe om hvor lenge du må regne med å bli der, men de forsøker nok så godt det lar seg gjøre og få intervjuet innenfor en rimelig tid etter fysisk opptak om du reiser langveisfra. Lykke til Lenke til kommentar
Fitness95 Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Jeg skal! Pulje 16☺️ Pulje 15 jeg ? Ikke mange dagene igjen nå! Lenke til kommentar
Max123 Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 (endret) Fikk ikke plass i oslo, så må til bergen den 14.05 kl 0730. Noen som vet hvordan man kommer seg fra bergen sentrum til haakonsvern? og hvor lenge tror dere det er lurt å være i bergen i forhold til å få avlagt intervju på samme tur? Vil kanskje anbefale deg å ta taxi til, selv om det kan bli litt dyrt. I og med at du skal på opptak kl 07.30 og bør være der i god tid. Er ikke så mange busser som går i det området veldig tidlig. Men hvis du gjør god research i forkant kan det selvsagt gå!. Når det gjelder hvor lenge du bør være der, så er det nesten umulig å si. Men siden du er i første pulje får du mest sannsynlig velge tidlig og kan dermed være heldig å få dagen etter eller et par dager etter. Om du er under 25 kan du fly på ungdomsbillett (299.-) per vei, og da er det ikke sikkert det lønner seg å overnatte i bergen nødvendigvis. Endret 2. mai 2018 av Krisley Lenke til kommentar
Martin D. Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 (endret) Anbefaler dere å se NRK Dagsrevyen i kveld klokken 1900. Endret 3. mai 2018 av Martin D. Lenke til kommentar
Smil! Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Anbefaler dere å se NRK Dagsrevyen i kveld klokken 1900. Tema? Lenke til kommentar
Martin D. Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Politihøgskolen blant annet. Lenke til kommentar
Smil! Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Politihøgskolen blant annet. Takker:D Lenke til kommentar
perrr Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Anbefaler dere å se NRK Dagsrevyen i kveld klokken 1900. "Ikke søk Polithøgskolen hvis du vil bli politi, advarer Politiets fellesforbund." Kjenner jeg er spent på denne saken! Lenke til kommentar
Martin D. Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Anbefaler dere å se NRK Dagsrevyen i kveld klokken 1900. "Ikke søk Polithøgskolen hvis du vil bli politi, advarer Politiets fellesforbund." Kjenner jeg er spent på denne saken! Jeg kan svare på litt spørsmål etterpå Lenke til kommentar
Twix1010 Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 ikke søk politi for karriere mulighetene er mindre? fordi de tar inn mer og mer sivile? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg