DeQu Skrevet 12. august 2018 Forfatter Del Skrevet 12. august 2018 Da er det plutselig dagen før dagen, blir rart å endelig starte på et nytt kapittel i livet. Før tråden stenges vil jeg takke for all hjelp i tråden, både de svarene jeg har fått direkte og alt annet jeg har lest meg til som dere andre har diskutert. Vil også ønske de som ikke kom inn i år lykke til neste år! Hvis politi er drømmen så ikke gi opp! Jeg røyk i fjor men i år gikk det veien for min del. Så vil jeg benytte muligheten til å stille et siste spørsmål, hva skal man ha med første skoledag? Legitimasjon må medbringes, men utover det? Tar man med PC første dagen? Holder kanskje med noe å skrive med og på? Mat og drikke er sikkert greit? Noe jeg ikke har tenkt på? Ønsker alle nye studenter en riktig fin dag i morgen og lykke til med studiet! Det eneste du trenger å medbringe første skoledag er gyldig ID. Første skoledag er kort. Det er en velkomstseremoni med påfølgende informasjon om studiet og hva som skal skjen resten av uka. Les mer i brosjyren: https://www.phs.no/Documents/5_Studenter/Ny%20student/PHS_velkomstbrosjyre%202018-19.pdf Lykke til alle nye studenter! Ses ute om noen år ? Lenke til kommentar
Melkesyra Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Vil også takke alle innlegg i tråden. Spesiell takk til krimt3k, DeQu, marud, Martin d og alle dere andre som holder dette gående! 5 Lenke til kommentar
marud Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Masse lykke til alle nye studenter! Gled dere masse til et fantastisk år, med både utfordringer og mye annet gøy. Tida går fort så ta vare på den dere har! Lenke til kommentar
Martin D. Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Til de av dere som begynner i Stavern og Oslo; Vi sees på rebusløpet! Skal stå på stand for Politiets Fellesforbund 2 Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Vil også takke alle innlegg i tråden. Spesiell takk til krimt3k, DeQu, marud, Martin d og alle dere andre som holder dette gående! Godt å høre at du er fornøyd med svarene på forumet Masse lykke til på første skoledag og i videre utdanningsløp. Ser frem til at dere blir mine kollegaer om bare 3 år! 1 Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Da er opptaket for 2018 vel gjennomført. Jeg ønsker alle lykke til med studiene! Tråden er nå stengt for videre poster. Jeg ønsker dere velkommen til å hjelpe andre kommende studenter i tråden for opptak til Politihøgskolen 2019. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg