Smil! Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Står at jeg er registrert på min. Og hvis jeg vil betale avgiften må jeg følge en lenke. Følgte lenken. Men fakturaen var ikke der. Regner med den kommer nærmere skolestart? Det gjør nok det:) Lenke til kommentar
Ullsokker123 Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Hvordan logger man seg på StudentWeb før skolestart?? Lenke til kommentar
Emil 1234 Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Hvordan logger man seg på StudentWeb før skolestart?? Skriver inn fødselsnummer og får tilsendt passord på mail. Lenke til kommentar
Ullsokker123 Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Skriver inn fødselsnummer og får tilsendt passord på mail. Takk? fant ut av det rett etter jeg skrev Lenke til kommentar
Smil! Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Rett etter at jeg har opprettet min profil, får jeg beskjed om å velge aktive emner. Noen som har kommet så langt? Lenke til kommentar
iscodisco Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Kommer ikke inn på studentweb med personnummer og pin-kode. Noen forslag? Lenke til kommentar
Smil! Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Kommer ikke inn på studentweb med personnummer og pin-kode. Noen forslag? om du har en feide-bruker, kan du bruke det. Lenke til kommentar
Frihet Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Min StudentWeb er nesten helt tom, får ikke betalt semesteravgift eller meldt opp noen fag/eksamener.. Under meldinger står også følgende ''Du har ikke studierett ved institusjonen dette semesteret. Du kan fremdeles benytte deg av flere av tjenestene på Studentweb.'' Kan ha noe med at jeg ikke har betalt semesteravgiften Lenke til kommentar
marud Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Dere er nok bare tidlig ute. I fjor fikk vi beskjed om å vente til etter 10. August. Fakturaene er nok ikke helt klare enda så bare å vente Lenke til kommentar
DeQu Skrevet 5. august 2018 Forfatter Del Skrevet 5. august 2018 Hei ? Noen som har betalt semesteravgiften ? Har vært inne på Studentweb, men ikke fått avgiften. Hvorti kommer timeplan, pensumlisten ut? Og hvor kan jeg se det ? Emil Pensumlister og annet snacks ligger på PHS sine sider. Greit å gjøre seg kjent med diverse https://www.phs.no/for-studenter/ Til dere som sliter med hva dere skal gjøre på studweb ifm oppmelding av fag ol så er det bare å vente. I en av de første dagene i studiet er det satt av en dobbeltime til å gjennomgå studweb og canvas(tidligere itslearning), slik at det blir rett hos alle. 1 Lenke til kommentar
Signora Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 Noen som angrer på valg av studiested og vil bytte med en plass i Bodø? Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Noen som angrer på valg av studiested og vil bytte med en plass i Bodø? Kan man bare bytte om på plasser? Det kunne vi i alle fall ikke gjøre for noen år siden. Dersom det ikke er andre grunner enn til kun plassering av studiested så anbefaler jeg deg å gå i Bodø. Bodø er fantastisk som studiested. Lenke til kommentar
Meissner Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 (endret) Kommer ikke inn på studentweb med personnummer og pin-kode. Noen forslag? Ikke jeg heller. Men det står opplyst på phs.no at ingen får tilgang før 9.august. Så jeg tror det lønner seg å vente, slik at det ikke blir noe feil. Det er helt sikkert satt av god til første uken til å igjennom alle slike ting Aktivering av brukerkonto for nye studenter (For studenter som begynner på B1 høst -18: tidligst torsdag 9. august) Endret 6. august 2018 av Meissner 1 Lenke til kommentar
Frihet Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Ikke jeg heller. Men det står opplyst på phs.no at ingen får tilgang før 9.august. Så jeg tror det lønner seg å vente, slik at det ikke blir noe feil. Det er helt sikkert satt av god til første uken til å igjennom alle slike ting Aktivering av brukerkonto for nye studenter (For studenter som begynner på B1 høst -18: tidligst torsdag 9. august) Hmm, veldig rart. Jeg har idag fått registrert både bruker på TimeEdit, @phs.no Mail, StudentWeb og Feide phs bruker. Lenke til kommentar
Signora Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Kan man bare bytte om på plasser? Det kunne vi i alle fall ikke gjøre for noen år siden. Dersom det ikke er andre grunner enn til kun plassering av studiested så anbefaler jeg deg å gå i Bodø. Bodø er fantastisk som studiested. Lenke til kommentar
Signora Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Det er helt abdre årsaker som gjør at jeg trolig ikke får flyttet til Bodø desverre. Lenke til kommentar
Førstegangssøker Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Det er helt abdre årsaker som gjør at jeg trolig ikke får flyttet til Bodø desverre. Det var synd! Men tror ikke det bare gå an å bytte plasser? Med tanke på at man må ha et visst antall poeng ved ulike studiesteder osv Lenke til kommentar
Martin D. Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Det er helt abdre årsaker som gjør at jeg trolig ikke får flyttet til Bodø desverre. Ved særskilte årsaker kan man få endret studiested. Ta kontakt med studieadministrasjonen. Lenke til kommentar
Karthiz Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Hmm, veldig rart. Jeg har idag fått registrert både bruker på TimeEdit, @phs.no Mail, StudentWeb og Feide phs bruker. Hvordan fikk du mail og feide Bruker? Jeg får kun logget på med personnummer og PIN. Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Hvordan fikk du mail og feide Bruker? Jeg får kun logget på med personnummer og PIN. Har du laget deg konto på https://passord.phs.no/sb/SP/PSP.php ? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg