Krimt3k Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Og er vask av uniform noe vi må gjøre selv hjemme eller er den kun værende på skolen og vaskes kun der? Det velger du nok selv. Jeg vaska bestandig uniformen hjemme. Nå som jeg er i jobb vaskes den på stasjonen. Litt mer dritt ute på gata enn i et klasserom da:) I Bodø tror jeg ikke det er mulighet for å vaske uniformen på skolen. 1 Lenke til kommentar
Meric Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Jupp! Når stikker folk ned til Bodø? Har hybel på Mørkvedlia? 8-9 aug Lenke til kommentar
DeQu Skrevet 26. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2018 Det kan ikke jeg i hvert fall. Nå har jeg ikke lengre tilgang til timeedit, men er ganske sikker på at du kan se hvilke grupper du er tilknyttet dersom du søker på bruker istedet for klasse. Hvis ikke finner du klassen din på studweb. Lenke til kommentar
marud Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Dere som allerede har gått B1, er det sannsynlig at vi får "høstferie"? Når jeg gikk på NTNU fikk vi studieuke den uken høstferien ville vært, er det sannsynlig på PHS også?Det er ikke høstferie på PHS, nei. Lenke til kommentar
Brg1 Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Spent på å høre fra dere som har klagd på egnethetsvurderingen. Noen som har fått svar? Lenke til kommentar
Paddd Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Nå nærmer suppleringsopptaket seg! Jeg syntes det er merkelig at det kommer ut på søndag, mulighet for at kan komme i dag? Jeg blir gal! Lenke til kommentar
Smil! Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Nå nærmer suppleringsopptaket seg! Jeg syntes det er merkelig at det kommer ut på søndag, mulighet for at kan komme i dag? Jeg blir gal! ta det helt med ro. Du står på venteliste nr 1. Gode sjanser for at du kommer inn. God helg ! Lenke til kommentar
Dinos Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 (endret) Noen her fra Rogaland? Endret 28. juli 2018 av Dinos Lenke til kommentar
Max123 Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Overraskende mange som har takket nei til studieplass faktisk! Var på 130. Plass på venteliste og er nå på 90. Skjønner jo at jeg ikke har noen sjanse i år, men artig å se likevel. Lenke til kommentar
Smil! Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Overraskende mange som har takket nei til studieplass faktisk! Var på 130. Plass på venteliste og er nå på 90. Skjønner jo at jeg ikke har noen sjanse i år, men artig å se likevel. Nei?? Da var det veldig dumt av meg å takke nei til venteliste for Oslo, var nr 33 på venteliste! Lenke til kommentar
Max123 Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Nei?? Da var det veldig dumt av meg å takke nei til venteliste for Oslo, var nr 33 på venteliste! Sikkert færre på Oslo, har søkt alle skolene så regnet ut i fra den skolen jeg lå «nærmest» skoleplass (altså Bodø) ? 1 Lenke til kommentar
Fitness95 Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Noen som vet sånn ca pris på alle pensumbøkerne helt ny? Vurderer å kjøpe alle bøkene på nett da det er en del rabatter. Lenke til kommentar
z0ppz Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Noen som vet sånn ca pris på alle pensumbøkerne helt ny? Vurderer å kjøpe alle bøkene på nett da det er en del rabatter. Ca. 10.000 har jeg hørt 2 Lenke til kommentar
marud Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Ca. 10.000 har jeg hørt Jeg kjøpt alt nytt, i tillegg til et par hefter og en bok som man ikke er nødt til å kjøpe (men som er lurt) og endte opp på rundt 12000,-, hvis jeg har regnet riktig 1 Lenke til kommentar
DeQu Skrevet 29. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2018 Sikkert færre på Oslo, har søkt alle skolene så regnet ut i fra den skolen jeg lå «nærmest» skoleplass (altså Bodø) Trenger ikke være så mange som har takket nei. Kan godt være mange som er så langt ned på ventelisten at de ikke gidder stå der og heller takker ja til andre studier. Lenke til kommentar
Meric Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 Noen som har peiling på når phs sender ut bekreftelse om skoleplass til lånekassen? Lenke til kommentar
marud Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 (endret) Noen som har peiling på når phs sender ut bekreftelse om skoleplass til lånekassen?Når du har godkjent undervisningsplanen i studentweb og har betalt semesteravgift får Lånekassen beskjed. Endret 29. juli 2018 av marud Lenke til kommentar
Meric Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 Når du har godkjent undervisningsplanen i studentweb og har betalt semesteravgift får Lånekassen beskjed. Okei! Og tilgang får vi ikke før 13, korrekt? Lenke til kommentar
BravoMike Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 Okei! Og tilgang får vi ikke før 13, korrekt? Ifølge informasjon på phs.no, under ikt, står at tilgang kommer tidligst 10.aug. Lenke til kommentar
Paddd Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 Nå er det slik at suppleringsopptaket er over. Jeg står fortsatt uten noen tilbud om studieplass. Merkelig at det ikke er tatt inn noen fra venteliste. Er løpet helt kjørt eller er det god mulighet fra 4 august? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg