Gjest Marius B. Jørgenrud Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 – Både våre eksperter og underleverandør jobber på spreng.Nettbank og mobilbank nede for telling Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Det haster å gjøre Norge kontantfritt! Snart kan det jo hende folk får øynene opp for alle problemene en heldigital økonomi har, og da er løpet kjørt for det kontantfrie samfunn! ~ sarcasm 7 Lenke til kommentar
G Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 (endret) På tide for flere av bankene å ta roten med det onde, og simpelthen melde seg ut av Eika-alliansen. Det setter nok spor tenker jeg! Det finnes heldigvis banker som ikke bruker Eika-alliansen sine system. Så det er enda mulig for forbrukeren å stemme med sin "sunne fornuft" som påvirkning. Da tenker jeg at Eika våkner opp. Slik kan vi ikke ha det i 2017 og 2018 !! Endret 18. juli 2017 av G Lenke til kommentar
quantum Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 På tide for flere av bankene å ta roten med det onde, og simpelthen melde seg ut av Eika-alliansen. Det setter nok spor tenker jeg! Det finnes heldigvis banker som ikke bruker Eika-alliansen sine system. Så det er enda mulig for forbrukeren å stemme med sin "sunne fornuft" som påvirkning. Da tenker jeg at Eika våkner opp. Slik kan vi ikke ha det i 2017 og 2018 !! Ja, det er jo bare å bli DnB-kunde isteden ... 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Hvorfor DnB? Er det sarkasme/ironi du uttrykker quantum? Jeg vet om noen andre enn DnB, som ikke er med i denne grufulle Eika-alliansen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå