Fotoskrulla Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Geit på menyen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Fint dokumentasjonsfoto! De krabatene der blir fort nærgående, ja! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Fint bilde der geitene løfter seergleden et par hakk. Ser ut til å være et flott sted dette. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Ja, geiter eter hva det nå skal være. Husker mine 600 mil på tog gjennom india i 1972/73 med damplok den gang. Omtrent på hver eneste stasjon kom geitene løpende da toget kom og folk kasta ut av vinduene. Husker en gan g jeg av gammel vane tok vare på et bananskal for å kaste på dertil egnet plass da da en medpassasjer sa at bare kast det ut av vinduet. Du er i india nå. Fint utsnitt, men kunne kanskje tatt en beskjæring til venstre så pipa og det halve vinduet forsvant? Lys, dybdeskarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Fint bilde av geitene i flott miljø Mvh Leif Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Hadde dere gjort en riktig innsats med melking og ysting, så kunne det jo blitt ekte geitost ut av det. Koselig bilde, og en informativ tekst. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Når jeg sidder og kikker på dette billede så savner jeg Norge..elsker den natur..selvom det nogen gange bliver meget voldsomt med den højde forskel når man kikker ned oppe fra et fjeld..virkelig dejligt billede..de er så hyggelige de geder bare de ikke spiser ens madpakke :-) HIlsen Suss Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Ja geiter kan bli riktig innpåslitne. Ser ut til å ha slått seg til ro ved det store trebordet. Et fint illustrert bilde med tilhørende tekst. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg