Espen Jansen Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Netflix' første sesong av Castlevania tar seg kraftig opp etter hvert, men har skuffende lite å rutte med.ANMELDELSE: Castlevania S1 Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 (endret) Jeg syntes ikke dette var så voldsomt bra jeg heller, men ble likevel sittende og se alle fire episodene på rappen, så det var tydeligvis noe der som fenget litt. Selv om jeg er gammel nok til å huske første Castelvania på NES, og vært såvidt innom andre Castlevania-titler, har jeg egentlig ikke noe spesielt forhold til lore/universet. Tror jeg ble litt fascinert av det mørke/helvetesaktige ved det hele, og historien ble aldri så opplagt at jeg ikke var nysgjerrig på hva som kom til å skje. Det er en småklønete "billighet" der som jeg strengt tatt forbinder med denne type animasjon, men det er godt mulig jeg mangler litt såkalt "kodefortrolighet" med denne type ting. Mye ser bra ut også. Godt mulig jeg ser sesong 2. Endret 18. juli 2017 av Riboflavin' 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Synes det her var overraskende bra, og det kommer fra noen som tradisjonelt sett ikke liker anime, utenom et par av Studio Ghbilis filmer. Det eneste problemet jeg hadde med serien er vel egentlig at den var alt for kort, og prøvde å fortelle alt for mye på den lille tiden den hadde. For eksempel kunne man sikkert hatt en hel sesong bare basert på Draculas reiser rundt om i verden. Å sett hva han gjorde i stedet bare for å fortelle at han gjorde noe, ville gitt karakteren så utrolig mye mer dybde. Kanskje burde første sesong ha startet som den gjorde, men avsluttet med at kona ble brent på bålet. Da ville man hatt et klart oppsett for sesong to, og man ville hatt mer tid til å utforske karakterene og sympatisert mer med dem. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Bra stemning og story stor koste meg igjennom de 4 episodene. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Bra laget og hadde hver episode vært vært på 45~1 time hver. Og det var noen flere episoder i sesong 1. Så hadde det vært helt topp. Dette ble alt for kort og travelt. Men kommer til å sitte klar når sesong 2 kommer. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 1-2 episode var knall, 3-4 var rimelig kjedelig. Også trist å se hvor lite tid som er brukt på animasjonene. Combat animasjonene var helt elendige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå