AfterGlow Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Ataribox gjenoppliver det eldgamle konsolldesignet.Dette er den nye spillkonsollen til Atari Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Hvem er det nå som eier merkenavnet og prøver å leve på folks nostalgi? Jeg hadde en atari 2600 med mange spill og joystick + gamepad. Det var gøy på den tiden, men nå tviler jeg sterkt på at (merkenavnet) klarer å fenge meg like mye.. Beklager, too little, too late. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Det står jo i artikkelen. Atari SA, tidligere kjent som Infogrames Entertainment SA. Infogrames burde være et kjent navn for oss som har levd og spilt en stund. Så man kan jo håpe at det kan bli noe utav... Selv en Atari branded Steambox hadde jo vært gøy. Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 - På lik linje som med C=64 så var Atari 2600 veldig dig. Men med en uttalelse som følgende...: "basert på PC-teknologi" Så stiller jeg meg veldig skeptisk. Med tanke på det som skjedde ved C=64's comeback. *Facepalm* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå