AnonymDiskusjon Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Hvor er alle som ikke jobber? Det er minst 20% avhengig av sted. Men på Facebook ser jeg ingen. Anonymous poster hash: cbdca...a7d Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Hva mener du egentlig? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2017 Hva mener du egentlig? Jeg vet ikke om noen som ikke jobber. Er ikke det litt rart, i og med at statistikken sier sitt? Anonymous poster hash: cbdca...a7d Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 På Finnsnes står de utenfor Shell på rekke i rånerbilene sine. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 På Finnsnes står de utenfor Shell på rekke i rånerbilene sine. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Hva mener du egentlig? Jeg tror "avhengig av sted" skulle være "arbeidsledighet". Ts: Folk løper ikke akkurat rundt og avertérer at de er arbeidsledige. Det er forbundet med skam og sosial stigmatiséring. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2017 Jeg tror "avhengig av sted" skulle være "arbeidsledighet". Ts: Folk løper ikke akkurat rundt og avertérer at de er arbeidsledige. Det er forbundet med skam og sosial stigmatiséring. De er ikke aktive på sosiale medier da? Anonymous poster hash: cbdca...a7d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2017 På Finnsnes står de utenfor Shell på rekke i rånerbilene sine. Merkelig om det bare er rånere som er syke eller arbeidsledige. Anonymous poster hash: cbdca...a7d Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Mener du at det skal stå på profilen på Facebook da eller ? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2017 Mener du at det skal stå på profilen på Facebook da eller ? Nei, men de fleste skriver hvor de jobber etc. Anonymous poster hash: cbdca...a7d Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Jeg tror "avhengig av sted" skulle være "arbeidsledighet". Ts: Folk løper ikke akkurat rundt og avertérer at de er arbeidsledige. Det er forbundet med skam og sosial stigmatiséring. De er ikke aktive på sosiale medier da? Anonymous poster hash: cbdca...a7d Jeg ser mange profiler som ikke beskriver noe om hvor de hverken jobber eller bor. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Mange har heller ikke oppgitt hvor de bor, men tipper de bor ett sted ?Hvis du ikke kjenner en person som er arbeidsledig, så skyldes vel det at du har en forholdsvis homogen omgangskrets. Ut fra dette vil jeg også tro at de 100 rikeste i Norge har få arbeidsledige i sin vennekrets, samt at ekstreme selvmordsbombere har få karikatur tegnere på sin venneliste.Er litt sånn at man velger sine venner basert på at man har ting til felles. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2017 Jeg ser mange profiler som ikke beskriver noe om hvor de hverken jobber eller bor. Jeg har 2 på min venneliste (de skriver ikke hva de jobber med nei, men jeg vet de ikke jobber). Men det virker litt lite i forhold til det statistikken sier. Anonymous poster hash: cbdca...a7d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2017 Mange har heller ikke oppgitt hvor de bor, men tipper de bor ett sted ? Hvis du ikke kjenner en person som er arbeidsledig, så skyldes vel det at du har en forholdsvis homogen omgangskrets. Ut fra dette vil jeg også tro at de 100 rikeste i Norge har få arbeidsledige i sin vennekrets, samt at ekstreme selvmordsbombere har få karikatur tegnere på sin venneliste. Er litt sånn at man velger sine venner basert på at man har ting til felles. Jeg er enig der, men jeg har bare slekt og gamle klassekamerater. All slekt og alle gamle klassekamerater blir lagt til. Venner eller andre bekjente har jeg ikke. Anonymous poster hash: cbdca...a7d Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Jeg ser mange profiler som ikke beskriver noe om hvor de hverken jobber eller bor. Jeg har 2 på min venneliste (de skriver ikke hva de jobber med nei, men jeg vet de ikke jobber). Men det virker litt lite i forhold til det statistikken sier. Anonymous poster hash: cbdca...a7d Du burde være forsiktig med å bruke din egen venneliste som definitiv statistikkmåler 3 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Jeg ser mange profiler som ikke beskriver noe om hvor de hverken jobber eller bor. Jeg har 2 på min venneliste (de skriver ikke hva de jobber med nei, men jeg vet de ikke jobber). Men det virker litt lite i forhold til det statistikken sier. Anonymous poster hash: cbdca...a7d Din statitstikk, eller har du noe mer utfyllende å vise til ? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2017 Du burde være forsiktig med å bruke din egen venneliste som definitiv statistikkmåler Definitiv? Hvor har du det fra??? Anonymous poster hash: cbdca...a7d Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Mange som bruker FB, men det er like mange som ikke bruker FB Jeg er litt sånn 50-50, jeg er på FB, men jeg poster aldri noe selv og har ikke fylt ut min egen profil Er der bare for å følge med Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2017 Samme her. Bare følger med på det andre legger ut. Anonymous poster hash: cbdca...a7d Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Er vel også sånn at hva man får med seg eller ikke av hva som skjer i verden eller på Facebook avhenger av hva man VIL se.Siden fotograferer mye så henger jeg naturlig nok i mange fotograf og bildegrupper, og det er alltid interessant og se når folk begynner å klage på bilder.En gjenganger er "det er så mye naken/erotiske/lettkledde/perverse bilder i gruppa. I ene tilfellet gikk jeg gjennom de 600 siste bildene som var postet, og 4 av de var blant de nevnte over. Resten består av veldig mange landskap/katter/blomster/knipsebilder. Men at de er i overveldende flertall klager ingen på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå