Moerk Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Borte bra, men . . . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Det har du helt rett i - holder meg mest hjemme i sommermånedene med små avstikkere innen fylket. Elendig vær i dag, men håp om snarlig bedring. På torsdag blir det biltur til Molde og jazzfestivalen. Et godt komponert naturlig landskapsbilde som jeg likte godt. God sommer! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Lekkert bilde, et nydelig sted dette. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Liker formatet, landskapet og fargene! PS! Håper på noenlunde slikt vær framover, ja... Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Absolutt velkomponert og flott bilde i panoramaformat. Liker detaljene som kommer fram når jeg åpner linken. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Fint miljø bilde Oddvar Mvh Leif Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Flott landskapbilde. det kle i panoramaformat - :-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Fint miljø bilde Oddvar Mvh Leif om borte bra men......Andøya Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Fint miljø bilde Oddvar Mvh Leif om borte bra men......Andøya Enig om...hehe Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2017 Minimumskrav til aktivitet i kommentarfeltet bør vel være at man takker for både oppmerksomheten og kommentarene til eget bidrag. Til Gunnar: Jeg (vi) holder meg (oss) mest hjemme - sommer som vinter. Jeg liker kalde vinterdager (nesten) like godt som fine sommerdager. Reiselysten har nok desssuten avtatt etter hvert. Ha en fin sommer du også og hygg deg med god jazz i Molde. Pat Metheny alene er (nesten) verdt en reise til årets festival. Hilsen Oddvar. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2017 Liker formatet, landskapet og fargene! PS! Håper på noenlunde slikt vær framover, ja... Jeg kan bare si meg helt enig med deg. Takk skal du ha smort1. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2017 Lekkert bilde, et nydelig sted dette. Javisst er det nydelig her. Dette gjør at gode motiver er i overflod her. Det er bare å velge motiv fra øverste hylle, fiske kameraet opp av lomma og knipse i vei. Takk skal du ha, Helene. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2017 Absolutt velkomponert og flott bilde i panoramaformat. Liker detaljene som kommer fram når jeg åpner linken. Mvh Fredrik Jeg liker at det er mange detaljer i bildene mine. Dette er en av grunnene til jeg benytter såpass mange pixler. Zoomer man inn til 100% kommer det frem detaljer man knapt oppdager når bildet kun vises i "postkortstørrelse". Takk for hyggelig kommentar, Fredrik. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2017 Flott landskapbilde. det kle i panoramaformat - :-) Takk for fin kommentar Jimmy. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2017 Fint miljø bilde Oddvar Mvh Leif om borte bra men......Andøya Håper du er fornøyd med bare ETT svar, Leif. Det er ikke alle forunt å bo i et fuglereservat, noe tydeligvis du må gjøre. Forundrer meg om du ikke er på fornavn med dem alle fuglene, både måsene, tranene og storkene. Om ikke dette skulle være nok så har du også et fly-reservat i nærområdet. Du har således mye å se opp til. Siden jeg ikke har samme tilganger som deg får jeg nøye meg med å knipse landskapsbilder - men det er jo brukbart det også. Hjemme er . . . Efjord for meg og . . .Andøya for deg. Takk for kommentarene dine. Vennlig hilsen Oddvar. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Fint miljø bilde Oddvar Mvh Leif om borte bra men......Andøya Håper du er fornøyd med bare ETT svar, Leif. Det er ikke alle forunt å bo i et fuglereservat, noe tydeligvis du må gjøre. Forundrer meg om du ikke er på fornavn med dem alle fuglene, både måsene, tranene og storkene. Om ikke dette skulle være nok så har du også et fly-reservat i nærområdet. Du har således mye å se opp til. Siden jeg ikke har samme tilganger som deg får jeg nøye meg med å knipse landskapsbilder - men det er jo brukbart det også. Hjemme er . . . Efjord for meg og . . .Andøya for deg. Takk for kommentarene dine. Vennlig hilsen Oddvar. Hei Oddvar Er fornøyd med svar og ETT svar Husker ikke alle fornavn, nokk med art navn Har ikke sett traner og stork her, men i Skåne Så riktig, både fugle og fly reservat, Orion flyene Landskaps bilde er flott det å, finnes mange muligheter til det på Andøya Har aldri vært i Efjord, men er sikkert fint der, og kanske i framtia? Takk før kommentarer og ha en fin vecka videre Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg