Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kan man få kjæreste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kommer aldri til å få meg dame, og det har jeg heller aldri hatt. Lurer på hvordan det er å ha sex, hvem vet

Sikkert en fin opplevelse.

Anonymous poster hash: ca5fa...b71

Det er mer eller mindre akkurat som å runke. Det finnes kvinner som tar betalt for å la deg prøve, uten at jeg vil anbefale deg å gå den veien. 

Anonymous poster hash: c917e...972

Lenke til kommentar

Folk som er langt mindre sympatiske enn meg har kjærester.

Idioter har kjærester.

Jeg burde absolutt hatt en kjæreste.

For å få kjæreste må du tilby noe jenter vil ha. Det å være sympatisk er kanskje ikke nok? 

Du må ikke gå i fellen og anta at kvinner vil ha det samme som du vil ha. Studer litt teori rundt dette og se om du kan gjøre noen endringer for å tiltrekke deg det motsatte kjønn. 

Anonymous poster hash: c917e...972

Lenke til kommentar

Enkelt å si at man bare må leve livet sitt slik man liker det, og vente på at noen dukker opp. Det passer bra om man har et liv hvor man kommer i kontakt med folk. Men et slikt liv har ikke jeg. Må jeg da legge om "livsstilen" for å treffe kjæresten? Hva om det ikke går?

Nå har jeg lyst på kjæreste. Kjenner det "stikker" litt i brystet av noen av de jeg ser ute. Kjenner dem ikke, har bare sette dem før, men jeg syns de er så vakre og fine.

Tror ikke jeg er sympatisk. Jeg virker nok i alle fall ikke sympatisk.

Lenke til kommentar

Les boken "Feel the fear and do it anyway", eller hør lydbok hvis du heller ønsker det. Fin bok til å sortere og organisere ting og tang. Den er down to basic på en del ting, men er fin til å få ett spark bak til å komme i gang med ting.

Begynne på dansekurs? Feel the fear and do it anyway.

Begynne med Yoga? Feel the fear and do it anyway.

Spørre den søte jenta på butikken på kino eller en kaffe en kveld? Feel the fear and do it anyway.

Edir :Skrevet av Susan Jeffers

Endret av LabWeiler
Lenke til kommentar

Les boken "Feel the fear and do it anyway", eller hør lydbok hvis du heller ønsker det. Fin bok til å sortere og organisere ting og tang. Den er down to basic på en del ting, men er fin til å få ett spark bak til å komme i gang med ting.

Begynne på dansekurs? Feel the fear and do it anyway.

Begynne med Yoga? Feel the fear and do it anyway.

Spørre den søte jenta på butikken på kino eller en kaffe en kveld? Feel the fear and do it anyway.

Edir :Skrevet av Susan Jeffers

Takk for videoen, den var bra den. :) Men tror ikke problemet mitt er "fear" egentlig, når det kommer til dette. Jeg bare er ikke attraktiv, fungerer ikke sosialt etc, og det er meningsløst å prøve. Og det kan være realistisk når jeg sier det, det trenger ikke være "fear'en" som snakker. Jeg er bare helt uten kvaliteter når det kommer til damer. Det at jeg er desperat og kåt hjelper ikke.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke sikker på om jeg skjønner spørsmålet. Har du aldri hatt venner? Å ha kjæreste er ikke noe annerledes. Du trenger bare være deg selv, sånn som du ellers er når du er ute blant venner, så ordner det seg av seg selv. Gitt at du omgås jenter, da. Og det regner jeg da med at du gjør. Vanskeligere enn det er det faktisk ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...