Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kan man få kjæreste?

Anbefalte innlegg

Jeg vil ikke ha barn og familie, er ikke interessert i det. Jeg vil "bare" ha noen å prate og kose med. Men hvem vil ikke det???

Jeg ser ikke noen kvaliteter. Jeg er bare helt tragisk som person. Ikke rart jeg er desperat og frustrert.

Anonymous poster hash: 830ea...99b

Jo jo, jeg forstår. Helt naturlig å ønske selskap på den måten.

Heh, vel, jeg kan i hvert fall sé én kvalitet rett ut av det blå ^^ Du er veldig ærlig og direkte. Selv om jeg dog ikke mener at du er tragisk som person, så "sier du det som du ser det". Jeg er helt sikker på at hvis du bare prøver ut noen aktiviteter, så vil du finne ut hva du synes er gøy, hva som får deg til å fungére og le.

Hva med tv-serier? Noen spesielle sjangre du har mer interesse for enn andre? Gåturer i skog og mark? Tur til badeland? Tusenfryd? Reise til syden? Telttur? Spise mat på restaurant? Hva med å lage mat hjemme, er dét en lidenskap, eller er mat bare brødskive med leverpostei og vann?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke meningen at menn og kvinner skal være sammen fordi man har samme interesser. Det eneste menn og kvinner ifølge biologi er å lage barn sammen. Vi har mye å lære fra middelalderen. Før i tiden hadde en mann mange forskjellige kvinnfolk.

Med årene har verden blitt mer moderne og utviklet seg i en unaturlig retning hvor kvinner har fått mer status og blitt mer verd i samfunnet. Dessverre er det slik at kvinner er mindre smart og er ikke i nærheten av å ha samme fysikk. De har en vagina for å spytte ut unger og pupper for å mate dem. Menn ble utstyr med muskler for å sørge for mat på bordet (fisking etc) mens kvinnene oppdro barna. Vi er det overlegne kjønn.

Hører kun sutring i media om at kvinnefotball ikke blir tatt seriøst, men det er en grunn for at ingen liker å se på kvinnefotball. Det er dørge kjedelig fordi ingen kvinner har genetikk å til å bli like god som Messi eller Ronaldo, eller hvilken som helst annen fotballspiller i verdensklasse. De har ikke hurtighet, teknikk eller forståelse for fotball. Man kan skrike så mye man vil om likestilling, men det var aldri meningen i utgangspunktet at kvinner skulle være like god som menn i alt.

Til syvende og sist. Kvinner er til for å lage barn med, ikke ha intellektuelle samtaler med.

Du føler deg kanskje alene, men det er en fase alle kommer over. Depresjonen var ikke evig heller, spesielt om du er ung enda. Vi er menn, og vi er ment å klare oss alene.

Anonymous poster hash: 6eee8...d63
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har selv vært singel det meste av tiden, det å bo med damer er ikke alltid gledesfullt og kan bikke svært lett og føre til større smerter.
Jeg kjenner flere som har slitt med ekteskapet og  betaler endel barnebidrag og har det vondt fordi dem ikke får se ungene sine...

Mens andre har det all well and dandy... Uansett så jobber de for å ha det bra. Ikke alltid det går bra for folk...

Jeg har dog fått endel hobbier og dem styrker... Jeg har også funnet glede i meditasjon, ikke noe jeg gjør daglig men av og til. Spesielt når tiden er inne for det. Da nullstiller du deg ganske så godt til tider. Det hjalp jaffal da  ei dame jeg hadde gjorde det slutt. Da satt jeg leeenge og vel og merke så ble jeg ganske nullstillet.

KJenner din smerte og har stor forståelse og respekt...

Som man sier man repeterer de samme tankene man hadde igår til neste dag alt ifra 90%...
Leste boka " munken som solgte sin ferrari" den var det futt i, hjalp å sortere tanker.

Men etter alt dette har jeg funnet suverene gleder i lære nye solo sporter.

Hvordan har du det økonomisk da? Har du muligheter for komme ut av huset å gjøre ting?

Lenke til kommentar

Jo jo, jeg forstår. Helt naturlig å ønske selskap på den måten.

Heh, vel, jeg kan i hvert fall sé én kvalitet rett ut av det blå ^^ Du er veldig ærlig og direkte. Selv om jeg dog ikke mener at du er tragisk som person, så "sier du det som du ser det". Jeg er helt sikker på at hvis du bare prøver ut noen aktiviteter, så vil du finne ut hva du synes er gøy, hva som får deg til å fungére og le.

Hva med tv-serier? Noen spesielle sjangre du har mer interesse for enn andre? Gåturer i skog og mark? Tur til badeland? Tusenfryd? Reise til syden? Telttur? Spise mat på restaurant? Hva med å lage mat hjemme, er dét en lidenskap, eller er mat bare brødskive med leverpostei og vann?

Ja det er jo ting jeg gjør, jeg ligger ikke bare og glor. Men jeg syns ikke jeg har noen interesser eller lidenskaper. Noe som engasjerer og jeg er genuint opptatt av. Men jeg ser litt opp til de personer som er slik, og ser på meg selv som en taper som ikke bryr seg om noe.

Lenke til kommentar

Har selv vært singel det meste av tiden, det å bo med damer er ikke alltid gledesfullt og kan bikke svært lett og føre til større smerter.

Jeg kjenner flere som har slitt med ekteskapet og  betaler endel barnebidrag og har det vondt fordi dem ikke får se ungene sine...

Mens andre har det all well and dandy... Uansett så jobber de for å ha det bra. Ikke alltid det går bra for folk...

Jeg har dog fått endel hobbier og dem styrker... Jeg har også funnet glede i meditasjon, ikke noe jeg gjør daglig men av og til. Spesielt når tiden er inne for det. Da nullstiller du deg ganske så godt til tider. Det hjalp jaffal da  ei dame jeg hadde gjorde det slutt. Da satt jeg leeenge og vel og merke så ble jeg ganske nullstillet.

KJenner din smerte og har stor forståelse og respekt...

Som man sier man repeterer de samme tankene man hadde igår til neste dag alt ifra 90%...

Leste boka " munken som solgte sin ferrari" den var det futt i, hjalp å sortere tanker.

Men etter alt dette har jeg funnet suverene gleder i lære nye solo sporter.

Hvordan har du det økonomisk da? Har du muligheter for komme ut av huset å gjøre ting?

Det er sikkert vanskelig til tider ja, men jeg ønsker uansett ikke unger, så da er ikke det noe problem. Jeg tenker mest på "friend with benefit", men jeg tror jeg ville blitt sjalu hvis det ikke var monogam friend. Jeg liker at relasjonene er så enkle som mulig, og at man kan være innadvendt uten at man blir sett på som sur.

• Liker 1
Lenke til kommentar

og husk all gammel smerte er ikke alltid forgjeves,  det er en lærer: Den skaper karakter som former deg.

Men blir karakteren nødvendigvis mer sympatisk? Det lurer jeg på. Nei, jeg lurer ikke på det, jeg er veldig sikker på at den ikke nødvendigvis blir det.

Lenke til kommentar

Fælt å si det, men jeg tror den late hverdagen din har tatt gleden vekk fra livet. Når man sitter å glor i taket hver dag, blir andre aktiviteter et ork. Du tenker deg kanskje deg enkelte aktiviteter du kunne tenke deg å gjøre nå å da. Så kommer man ett stykke også gidder man ikke. Den trenden er vanskelig å snu, men er du heldig kan du finne en dame i samme situasjon du er i eller så må du nok endre livsstilen din :)

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Fælt å si det, men jeg tror den late hverdagen din har tatt gleden vekk fra livet. Når man sitter å glor i taket hver dag, blir andre aktiviteter et ork. Du tenker deg kanskje deg enkelte aktiviteter du kunne tenke deg å gjøre nå å da. Så kommer man ett stykke også gidder man ikke. Den trenden er vanskelig å snu, men er du heldig kan du finne en dame i samme situasjon du er i eller så må du nok endre livsstilen din :)

Jeg holder meg i form, går endel i skog og mark. Men som regel er det ikke noe jeg har glede av, jeg gjør det fordi jeg vet det hjelper. Kanskje det hadde vært bedre om jeg hadde en dame med på tur.

Lenke til kommentar

For det første; Få orden på livet ditt. Slik du fremstår nå vil du aldri få deg kjæreste. Du er uten jobb, har tydeligvis ingen interesser, er depressiv, desperat og fremstår skikkelig negativ. Akkurat nå vil du bare være en byrde.

For det andre; En dame er ikke  "veien til et lykkelig liv". Hun er "prikken over i'en". Finn andre gleder i livet. Først da kan damer finne deg tiltrekkende. 

Dette må være det beste svaret jeg har lest på lang tid.

Lenke til kommentar

Har den medisin mot psyken hjulpet, har hørt det funker for noen og verre for andre... Mens noen medisiner er så vanvittge at man føler seg ikke bra overhodet over lang tid... Mens samme medisin har positive resultater for andre...

De holder meg stabil og fjerner de verste symptomene. :)

Men folk er forskjellige, med ulike problemer. Jeg sliter med å omgås andre. Ikke dermed sagt at jeg bare er innendørs..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...