AnonymDiskusjon Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Hvordan får man kjæreste, finnes det en teknikk? Jeg var forelsket for 15 år siden, men hun likte meg ikke på den måten. Anonymous poster hash: 830ea...99b Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Utseende, penger, status, sosial status, kjekk, kjemi etcHva har du å tilby f.eks som motpart ikke har. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2017 Utseende, penger, status, sosial status, kjekk, kjemi etc Hva har du å tilby f.eks som motpart ikke har. None of the above. Helt tragisk. Anonymous poster hash: 830ea...99b Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Heldigvis har du noe alle andre også har. Interesser. Å finne noen med felles interesser kan jo være et greit utgangspunkt. Feks; gaming, teater, korps, dansing osv.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2017 Heldigvis har du noe alle andre også har. Interesser. Å finne noen med felles interesser kan jo være et greit utgangspunkt. Feks; gaming, teater, korps, dansing osv.. Jeg vet ikke helt om jeg har det... jeg hadde det før, men nå er jeg deprimert. Jeg presser meg til å gjøre ting, men det er bare fordi jeg må (som å holde meg i form). Anonymous poster hash: 830ea...99b Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Heldigvis har du noe alle andre også har. Interesser. Å finne noen med felles interesser kan jo være et greit utgangspunkt. Feks; gaming, teater, korps, dansing osv.. Jeg vet ikke helt om jeg har det... jeg hadde det før, men nå er jeg deprimert. Jeg presser meg til å gjøre ting, men det er bare fordi jeg må (som å holde meg i form). Anonymous poster hash: 830ea...99b Da må du finne tilbake til det igjen. Noe må du da gjøre for å få dagen til å gå? Lenke til kommentar
heiv Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Les alle innleggene på denne bloggen: http://0330.no. Seriøst. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Du må sette pris på livet. Du trener vel ikke bare fordi du føler du må holde deg i form? Har du aldri hatt plager, vondt i rygg, dårlig kondis o.l.? Målet er at treningen skal være givende. Det samme gjelder alle andre aktivitéter. Hvis du føler at livet er givende, så har du noe å tilby andre. Da kan du begynne å lete. Å bli sammen med noen fordi man håper de skal "redde" en, er en dårlig idé. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2017 Da må du finne tilbake til det igjen. Noe må du da gjøre for å få dagen til å gå? Vanskelig å skulle ha det morsomt med ting når man er deprimert. Hvis det er noe sosialt så "krever" de andre at man er glid, engasjert etc... og så blir de sure. Anonymous poster hash: 830ea...99b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2017 Du må sette pris på livet. Du trener vel ikke bare fordi du føler du må holde deg i form? Har du aldri hatt plager, vondt i rygg, dårlig kondis o.l.? Målet er at treningen skal være givende. Det samme gjelder alle andre aktivitéter. Hvis du føler at livet er givende, så har du noe å tilby andre. Da kan du begynne å lete. Å bli sammen med noen fordi man håper de skal "redde" en, er en dårlig idé. Det er noe jeg driver med fordi jeg føler det hjelper. Sånn sett "må" jeg det. For jeg vil ikke ha det verre. Men det er bare noe man må gjennom, som en jobb. Anonymous poster hash: 830ea...99b Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Du må sette pris på livet. Du trener vel ikke bare fordi du føler du må holde deg i form? Har du aldri hatt plager, vondt i rygg, dårlig kondis o.l.? Målet er at treningen skal være givende. Det samme gjelder alle andre aktivitéter. Hvis du føler at livet er givende, så har du noe å tilby andre. Da kan du begynne å lete. Å bli sammen med noen fordi man håper de skal "redde" en, er en dårlig idé. Det er noe jeg driver med fordi jeg føler det hjelper. Sånn sett "må" jeg det. For jeg vil ikke ha det verre. Men det er bare noe man må gjennom, som en jobb. Anonymous poster hash: 830ea...99b Da høres det ut for meg som at du er -klar- for det! Hvis du har jobbet deg frem til et punkt i livet hvor du føler at alt er "på plass", og du er klar for å dele livet med noen, da er det bare å finpusse fasaden, ta på ditt beste humør, og begynn å spør damer du finner interessante om å finne på noe ^^ Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2017 Da høres det ut for meg som at du er -klar- for det! Hvis du har jobbet deg frem til et punkt i livet hvor du føler at alt er "på plass", og du er klar for å dele livet med noen, da er det bare å finpusse fasaden, ta på ditt beste humør, og begynn å spør damer du finner interessante om å finne på noe ^^ Nei, nå misforstår du. Jeg er ikke i jobb (og det er kanskje det viktigste punktet her). Jeg holder meg i form fordi det hjelper på psyken. Alt er slettes ikke "på plass". Meningsløst å finpusse på en rønne som bare står og råtner på rot. Hjelper ikke å vise frem sitt beste humør. Men interessante damer, ja det er de neste alle sammen. Jeg hadde tatt nesten hva som helst. Altså ikke for et seriøst forhold, det krever at man matcher personlig, og jeg matcher nok ikke personlig med noen. Jeg tok "relasjonstesten" på Q500, og jeg fortsetter å få "automatch" i eposten hvor det står at jeg ikke matcher med noen. Ikke at jeg egentlig tar det så veldig seriøst, but still. Anonymous poster hash: 830ea...99b Lenke til kommentar
G27 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 For det første; Få orden på livet ditt. Slik du fremstår nå vil du aldri få deg kjæreste. Du er uten jobb, har tydeligvis ingen interesser, er depressiv, desperat og fremstår skikkelig negativ. Akkurat nå vil du bare være en byrde. For det andre; En dame er ikke "veien til et lykkelig liv". Hun er "prikken over i'en". Finn andre gleder i livet. Først da kan damer finne deg tiltrekkende. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2017 Jeg er helt enig! Jeg vil aldri få meg dame. Jeg mener ikke at en dame er veien til et lykkelig liv, jeg bare har behov her, som nesten alle andre. Altså ikke bare sex, men noen å være med. Se film med, og kose med. Nei er ikke veien til et lykkelig liv, jeg bare føler jeg trenger det. Anonymous poster hash: 830ea...99b Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 (endret) Da høres det ut for meg som at du er -klar- for det! Hvis du har jobbet deg frem til et punkt i livet hvor du føler at alt er "på plass", og du er klar for å dele livet med noen, da er det bare å finpusse fasaden, ta på ditt beste humør, og begynn å spør damer du finner interessante om å finne på noe ^^ Nei, nå misforstår du. Jeg er ikke i jobb (og det er kanskje det viktigste punktet her). Jeg holder meg i form fordi det hjelper på psyken. Alt er slettes ikke "på plass". Meningsløst å finpusse på en rønne som bare står og råtner på rot. Hjelper ikke å vise frem sitt beste humør. Men interessante damer, ja det er de neste alle sammen. Jeg hadde tatt nesten hva som helst. Altså ikke for et seriøst forhold, det krever at man matcher personlig, og jeg matcher nok ikke personlig med noen. Jeg tok "relasjonstesten" på Q500, og jeg fortsetter å få "automatch" i eposten hvor det står at jeg ikke matcher med noen. Ikke at jeg egentlig tar det så veldig seriøst, but still. Anonymous poster hash: 830ea...99b Jobb behøver ikke å være det viktigste. For min egen del, så har jeg vært i jobb i store deler av livet mitt, men sånn som det er nå, så tviler jeg på at jeg skal jobbe igjen noen gang. Har tenkt mye på det her. Betyr dét at jeg kanskje aldri skal jobbe igjen (må ha det i perspektiv, man forandrer seg jo), at jeg må gi opp tanken om å leve i et forhold med noen? Bare gi opp? Jeg synes det er feil og urettferdig. Mange tenker nok at man burde ikke få barn om man ikke kan ta ansvar, vise vei, være et godt forbilde. Men jeg -har jo prøvd-, jeg har vært "gjennom mølla", og blitt spytta ut igjen. Jeg nekter å la sosiale stigmatisérende holdninger bestemme hvordan -jeg- skal leve mitt liv (og ønsker ikke du gjør det heller). Men dét behøver ikke gjelde selv om man aldri har jobbet heller. Dét kan være i fremtiden. Man kan fremdeles innstille gode holdninger og verdier i et nytt liv selv om man ikke jobber. Det er heller aldri sagt at barn av trygdede selv havner på trygd, for meg er det en stygg sosial løgn. Derfor burde ikke folk uten jobb slutte å prøve å finne en livspartner. Med tanke på uføretrygd, så er det heller aldri sagt at man ikke kan jobbe samtidig som man er på en trygdeordning. Tvert imot. Alle går igjennom faser i livet, hvor man har mer og mindre ressurser og overskudd, ut fra livssituasjon, mestringsfølelse og miljø rundt en. Så det er egentlig svært urettferdig mot en selv, hvis en stenger seg selv ned bare på grunn av at man ikke jobber. Dét er ting som kan endre seg nesten fra dag til dag, om ikke i hvert fall fra uke til uke. Vi går alle igjennom mentale prosesser, kontinuerlig. Selv om livet står stille, så jobber underbevisstheten. Du ansér deg selv som en "rønne som råtner på rot", men ér det virkelig sannheten? Tenk deg godt om. Du har garantért noen verdier og kvalitéter som du kan bygge videre på. Alle har det, mener jeg. Og når man først kommer i gang, da skjer ting fort, når man begynner å jobbe -for- seg selv og ikke -mot- seg selv, på alle områder. Det dreier seg kun om psykologi og bevisst personlig utvikling. Man må jobbe med egen situasjon, og ordet "jobb" er i denne forstand utelukkende positivt. Ingen skal piskes. Det finnes kun gulrøtter ^^ Endret 18. juli 2017 av Taurean 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2017 Jeg vil ikke ha barn og familie, er ikke interessert i det. Jeg vil "bare" ha noen å prate og kose med. Men hvem vil ikke det??? Jeg ser ikke noen kvaliteter. Jeg er bare helt tragisk som person. Ikke rart jeg er desperat og frustrert. Anonymous poster hash: 830ea...99b Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Finner kjæreste på komplett.no Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2017 Finner kjæreste på komplett.no Har de fått inn androider? Anonymous poster hash: 830ea...99b Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 hvlike hobbier har du? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2017 hvlike hobbier har du? Ikke noe spesielt. Bare forsøker å få tiden til å gå. I dag har jeg ligget 5 timer på sofaen og stirret i taket og tenkt vonde tanker. Anonymous poster hash: 830ea...99b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå