Abnorm Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Fikk i dag min nye Pioneer SC-LX501, men er det noe fil med den, eller er det noe jeg ikke forstår? Når jeg trykker på Power-knappen kommer det en lav summe lyd (som jeg regner med er normalt) og db kommer opp i displayet, deretter bare skruer den seg av automatisk etter 1-2sek. Det er alt som skjer! Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Kansje du har kortsluttnig i noen av kablene. Koble ifra alt, og se om den ennå skrur seg av. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2017 Ingen forskjell selv om jeg trekker ut alle kabler. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Har du prøvd med en factory reset? Ville også foreslått firmware opp eller nedgradering, men det går ikke siden den slår seg av med en gang. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Har vært borti feilen før. Etter en lengre økt med feilsøking, så endte den på dynga. Klarte å komme frem til en elektrisk feil på den analoge utgangsbiten til fronthøyttalerene. Tipper den detekterte en feil, og skrur seg av for å forhindre brann. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2017 Har fært i kontakt med Pioneer og den må byttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå