AnonymDiskusjon Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Hvis jeg trener styrke og går opp i vekt, men ønsker å gå ned igjen men samtidig ha mye muskler. Hvorda gjør jeg det? Hvis jeg trener mye styrke men løper mye vil jeg gå ned i vekt? Har lest at man forbenner fett fortere når man har muskler. Og hvis jeg samtidig spiser mindre. Vil trene styrke, men vil ikke opp i vekt... Anonymous poster hash: 21637...670 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Vil du ned i vekt eller fjerne fett for å få snasen kropp? Hvis man er "normalfeit" så havner man ofte opp med omtrent samma vekta når man har fikset seg skikkelig med muskler Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 (endret) Moderatormelding Tråden er flyttet til riktig kategori, "Trening og kosthold". Vær klar over at vi ikke tillater anonym posting i denne kategorien. Endret 17. juli 2017 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
ili Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Har lest noen som sier annen hver dag ting fungerer. Men jeg aner ikke. Dvs dag 1 trener du kardio og spiser lite kalorier for å slanke deg. Dag 2 trener du styrke og spiser rikelig. Spesielt proteiner. Repeat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå