Fredrik N. Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 ... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Sku noget af et smil du har givet os...dejligt med dit gode humør :-) herligt billede ..fart over feltet og glæde Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2017 Hyggelig at du likte dette (enkle) bilde, Suss Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2017 Takk for smiley comments, Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Artig å se på ja, men tror jeg står over å prøve! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Takk for smiley comments, Leif Bare hyggelig Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2017 Stilig! Var bare et snapshot fra stranda dette som jeg trodde det ikke skulle bli noe av, men da jeg kom hjem var det ikke så værst allikevel. (Nå pakker jeg sekken og reiser til fjells siste ferieuka) Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2017 Artig å se på ja, men tror jeg står over å prøve! Tror ikke jeg har hørt om ulykker, men blir ikke overrasket om det skjer heller, best å holde seg på landejorda. Takk for kommentar! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Joda jeg har prøvd en slik på ei øy utenfor Pattaya i Thailand i 1979. Gikk ikke så veldog høyt der. har også sett dem i Tyrkia og i Goa var de helt vanlig. Aldri hørt om noen som har gått opp til 500 meter på de plassene jeg har vært. Men egentlig er det nok farligere når de går opp i sterk vind. I Pattaya hadde det hendt at folk landa i høytspentledningene som går langs stranda. I goa så jeg en gan en landa på taket av en shack = skur som det kalles strandrestaurantene som er bygget opp av stolper i sanda, palmegreiner og srråmatter. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2017 Joda jeg har prøvd en slik på ei øy utenfor Pattaya i Thailand i 1979. Gikk ikke så veldog høyt der. har også sett dem i Tyrkia og i Goa var de helt vanlig. Aldri hørt om noen som har gått opp til 500 meter på de plassene jeg har vært. Men egentlig er det nok farligere når de går opp i sterk vind. I Pattaya hadde det hendt at folk landa i høytspentledningene som går langs stranda. I goa så jeg en gan en landa på taket av en shack = skur som det kalles strandrestaurantene som er bygget opp av stolper i sanda, palmegreiner og srråmatter. Roar I Kroatia kunne man faktisk velge høyde selv, 500m var høyest (og dyrest). Ikke så veldig mange av disse i Kroatia, i Tyrkia svevde de så tett at det var rart det gikk bra. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Ett fint bilde av ett artig motiv Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg