pro point Skrevet 17. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2017 (endret) Har ikke bag fra før, lurer derfor på om man får utdelt det under førstegangstjenesten i rekrutten eller om jeg må skaffe meg selv. Skal da til Madla i luftforsvaret Endret 17. juli 2017 av pro point Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 17. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2017 Du får "alt" du trenger, inklusive 2 bagger. Ting jeg vil anbefale at du tar med selv: Klesbretter (sånn plastklaffer til å brette klær) Lakenstrekker (stropper du fester under for å jukse med lakenet) Gode joggesko Mobilt bredbånd Klokke som tåler litt - Casio G-Shock feks Var selv på madla, det er den mest autentiske "rekrutten" i norge, 1500-2000 ferskinger i 1 leir. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2017 Fikk bag for militærutstyret den gangen jeg var på Madla i 2002 Type skipssekk som ser ut som en søppelsekk 1 Lenke til kommentar
pro point Skrevet 17. juli 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2017 Takker for svar. Er det slik at man får utdelt joggesko og er disse isåfall behagelige å jogge i? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 17. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2017 Takker for svar. Er det slik at man får utdelt joggesko og er disse isåfall behagelige å jogge i? Får sko og innesko ja, jeg brukte egne da de du får i forsvaret er sko til 500,- 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2017 Joggeskoene var greie nok, men finskoene var elendige, men det er lenge siden jeg var i militæret Finskoene kom hjem ubrukt (Hadde egne) Har fortsatt militærstøvlene, ser nesten ikke at de er gamle annet tips er å stå opp tidlig så slipper en å stå så lenge i kø re opp senga og sånt etter at en har spist 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå