kenkvalvik Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Hei folkens! Jeg skal besøke London nå i juli med to barn på 11 og 13 år. Begge er lidenskapelig opptatt av gaming, pcer og sånn - slik de fleste barn er nå til dags. Vi var på et dataspillmuseum i Berlin i fjor - det var en stor suksess. Har noen tips til hva en bør besøke med barna i London? Tips mottas med stor takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Jeg vet ikke om noe slikt i London, men du kan kanskje sjekke ut Sience Museum som jeg vil tro har mye spennende for barn. Rett ved siden av ligger også naturhistorisk museum som har en populær dinosaursamling. Begge er gratis å besøke. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 De er kanskje også interesserti Harry Potter som man finner flere turer og severdigheter for. På Jernbanestasjonen Kings Cross er det bestandig kø av folk som skal ta bilde ved spor 9 3/4. Ellers kan muligens Gfinity eSports Arena være av interesse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå