Leif Olsson Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Hei der nede Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Men er di like gode til å komme ned igjen? Denne ser svært så betenkt ut der den står og titter ned. Fint lys, skarphet, farger og detaljer. Nevner også at jeg ville tatt en beskjæring til høyre så bildekant skjærer i steinen framfor å ha den åpne glipa da jeg tror det vil øke spenningen i bildet. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2017 Men er di like gode til å komme ned igjen? Denne ser svært så betenkt ut der den står og titter ned. Fint lys, skarphet, farger og detaljer. Nevner også at jeg ville tatt en beskjæring til høyre så bildekant skjærer i steinen framfor å ha den åpne glipa da jeg tror det vil øke spenningen i bildet. Roar Hei Roar Jeg tenkte slik du sier om kutt, og nå er det kuttet i V2, også lit i bunn Takk før din kritikk til bilde Mvh Leif Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Artig bilde, Leif. Sauen ser litt bekymra ut, men den kom seg vel ned med egen hjelp. V2, etter Roars forslag, ble best. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Hvor er den sød...håber du hjalp den på vej ..men den klarede sig vel helt fint selv..dejligt billede..:-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2017 Artig bilde, Leif. Sauen ser litt bekymra ut, men den kom seg vel ned med egen hjelp. V2, etter Roars forslag, ble best. Mvh Fredrik Ja ser lit bekymra ut, men ser ned på dem andre sauren og ønsker ar dem ser opp Takk før din hyggelige kommentar Fredrik Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2017 Artig bilde, Leif. Sauen ser litt bekymra ut, men den kom seg vel ned med egen hjelp. V2, etter Roars forslag, ble best. Mvh Fredrik Ja ser lit bekymra ut, men ser ned på dem andre sauren og ønsker ar dem ser opp Takk før din hyggelige kommentar Fredrik Mvh Leif ar= at Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2017 Hvor er den sød...håber du hjalp den på vej ..men den klarede sig vel helt fint selv..dejligt billede..:-) Ja den klarte seg ned Takk før hyggelig kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2017 Flott bilde Leif! Hei Helene Håper du nå har ferie Artig at se sauene klatre på berget. Takk før hyggelig kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Ser ut til å måtte ha hjelp for å komme ned, og kanskje den fikk til å komme opp også ? Artig bilde Leif. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 20. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2017 Hei Ragnar Den klatret opp selv, sikkert noen stein bak steinen den står på, skal sjekke ved neste tur dit ☺️ Takk før hyggelig kommentar og god sommer videre ☺️ Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg