Dr. Brodsky Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Jeg er på jakt etter en ny telefon, og har disse ønskene: * Godt kamera, både bilde og video * God skjerm på 5" - 5,2" som kan brukes i sollys * Vanntett * Helst trådløs lading * Helst plass til minnekort * Under 4 000 kr Hva burde jeg gå for? Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Vanskelig å få alt det i en god pakke til under 4000,- Nærmest kommer kanskje Motorola Moto G5 eller G5+ Spar heller 1200,- til og kjøp en LG G6. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 17. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2017 (endret) Moto G5+ er en av telefonene jeg har sett på, og det virker jo som veldig mye for pengene, men den er vel ikke vanntett...? LG G6 ser veldig spennende ut, men jeg frykter at den kan bli i største laget. Også er den jo litt dyr. Uansett, en telefon jeg må se litt nærmere på. Endret 17. juli 2017 av Dr. Brodsky Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Evt S7 (flat) til kr 4750,- Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 (endret) Moto Z: https://www.prisjakt.no/product.php?j=3738754,3876229 - Kjenner ikke til kameraet, du får google. Og skjermen er 5.5" Tror det blir det nærmeste du kommer. Endret 17. juli 2017 av GeirHH Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 17. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2017 Lurer på om jeg må øke budsjettet mitt, og at det nå står mellom S7 og LG G6. S7 har egentlig mer av hva jeg vil ha (mindre størrelse, trådløs lading), men LG G6 er av en eller annen grunn den som frister mest. Sikkert fordi jeg har hatt et par Galaxy S tidligere, men aldri prøvd noe fra LG. I tillegg har jeg LG veldig stor skjerm i forhold til telefonstørrelse, noe jeg liker godt. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 17. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2017 (endret) Da endte jeg opp med å kjøpe LG G6. Ikke det jeg hadde i tankene da jeg startet denne tråden, men satser på jeg blir fornøyd. Jeg har imidlertid et spørsmål angående telefonen, hvilken versjon er det som selges i Norge (og som jeg da sannsynligvis har kjøpt)? Stemmer det at Norge verken får trådløs lading eller oppgradert DAC? Endret 17. juli 2017 av Dr. Brodsky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå