Ollio Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 (endret) Hei. Jeg har Vikenfiber, sentralen er plasser utrolig dårlig så det er dårlig wifi dekkning i 2.etg, jeg har kjøpt en Asus RT-AC51U for å få bedre dekkning, har tenkt å kable denne til et annet rom for så å bruke denne kun til wifi, men mitt spm er da hvotdan setter jeg dette opp, må vikenboksen i bridge mod? fungerer kabelen til tven da eller ikke? Er en Zyxel FMG Er helt grønn på dette feltet så trenger litt hjelp Endret 17. juli 2017 av Ollio Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Det skal mest sannsynlig være mulig å sette Asusen i AP mode, og da bruke den til å sende det trådløse ut, mens Altiboxen tar seg av IP adressering osv. Hvis du har mulighet så kunne det vært lurt å sendt Asusen tilbake, og heller bestilt Altibox sine egne extendere. Hvis du vil la Asusen ta seg av alt, så må Altiboxen i Bridge mode. Da får du kun TV signaler ut av Altiboxen. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Ja det skal fungere fint, men portene skifter ofte funksjon er min erfaring i fra altibox. Finn frem manualen og se hvilken port TV'en går på i bromodus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå