AnonymDiskusjon Skrevet 25. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2017 Bli muslim så er det helt innafor.den skjønte jeg ikke? Pedofili er både utbredt og akseptert i islam. Anonymous poster hash: bd2c5...f80 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Å sjå på 19-23 år gamle damer er uendelig långt i frå definisjonen av "pedofili". Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2017 Å sjå på 19-23 år gamle damer er uendelig långt i frå definisjonen av "pedofili". Kanskje, men når ekteskap med 6-åringer er akseptert vet du i hvert fall at du slipper unna med å se på en 19-åring. Anonymous poster hash: bd2c5...f80 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Bli muslim så er det helt innafor.den skjønte jeg ikke? Vet du ikke at aldersforskjell ikke har noe å si i Islam. Ingen reagerer på at en 60+ mann gifter seg med en jente på f.eks. 16-17 år. Mer enn nok jenter som får barn med godt voksne mannfolk ved første mensturasjon. Good stuff Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 OK. her forveksles kultur med islam. Islam legger ingen føringer for hvor gammel man må være for å gifte seg. Kulturen i mange land er bakstreversk, og der har man giftet seg med småjenter før islam fantes. Det var vanlig å gifte seg med små jenter før i tiden, både blant jøder og kristne. Bare fordi det er homofile i Norge, betyr det ikke at kristendommen sier det er lov. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2017 OK. her forveksles kultur med islam. Islam legger ingen føringer for hvor gammel man må være for å gifte seg. Kulturen i mange land er bakstreversk, og der har man giftet seg med småjenter før islam fantes. Det var vanlig å gifte seg med små jenter før i tiden, både blant jøder og kristne. Bare fordi det er homofile i Norge, betyr det ikke at kristendommen sier det er lov. Enig her. Det er muslimer dette handler om, ikke islam. Anonymous poster hash: 7acf9...e76 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2017 I 2017 er det noen ungdomsjenter som trener rumpe/lår, går i solarium og tar på seg short som er så korte at de såvidt når nedenfor rumpen. Noen ganger når jeg får øye på dette tenker jeg sånn "wow", men når jeg ser opp så er det et barn i ansiktet og resten av kroppen. Det er ganske guffent. Foreldrene har kanskje ikke lenger så mye de skulle ha sagt. Anonymous poster hash: 7acf9...e76 1 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Har sett flere sånne smårips som du nevner, og selv om det er bær det også, så tenner jeg ikke på det. Men en dame på 30+ som er veltrent og i shorts................................................................................................ Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Menn flest er biologisk programmert til å være tiltrukket av fruktbare og vakre kvinner.Grunnen er veldig enkel. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2017 Har sett flere sånne smårips som du nevner, og selv om det er bær det også, så tenner jeg ikke på det. Men en dame på 30+ som er veltrent og i shorts................................................................................................ Tenner ikke på det når jeg ser "resten". Men blikket dras hele tiden mot hud, spesielt solbrun hud. Anonymous poster hash: 7acf9...e76 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. august 2017 Forfatter Del Skrevet 10. august 2017 Tror jeg aldri kommer til å slutte å se på unge jenter uansett hvor gammel jeg blir. Har alltid likt jenter i den alderen og vil aldri slutte å like det. Jenter i slutten av tenårene og tidlig i 20 årene vil alltid være de vakreste for min del. Det har ikke noe å si om jeg var 12 år gammel eller nå nesten 15 år senere. Jeg tror ikke det vil endre seg om de neste 15 årene heller. Anonymous poster hash: 9fbbb...200 3 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 GRIS!!!! (Sarkastisk) En ting er å synes at de er pene/vakre. En annen ting er en gammel skrukkete kar i 60-70 årene som stirrer/sikler på jenter i 20 årene. DET er litt disgusting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg