Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Cheerleaders, er man gris?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bli muslim så er det helt innafor.

den skjønte jeg ikke?

Vet du ikke at aldersforskjell ikke har noe å si i Islam. Ingen reagerer på at en 60+ mann gifter seg med en jente på f.eks. 16-17 år. Mer enn nok jenter som får barn med godt voksne mannfolk ved første mensturasjon. Good stuff :)

Lenke til kommentar

OK. her forveksles kultur med islam. Islam legger ingen føringer for hvor gammel man må være for å gifte seg. Kulturen i mange land er bakstreversk, og der har man giftet seg med småjenter før islam fantes.

Det var vanlig å gifte seg med små jenter før i tiden, både blant jøder og kristne.

Bare fordi det er homofile i Norge, betyr det ikke at kristendommen sier det er lov.

• Liker 1
Lenke til kommentar

OK. her forveksles kultur med islam. Islam legger ingen føringer for hvor gammel man må være for å gifte seg. Kulturen i mange land er bakstreversk, og der har man giftet seg med småjenter før islam fantes.

Det var vanlig å gifte seg med små jenter før i tiden, både blant jøder og kristne.

Bare fordi det er homofile i Norge, betyr det ikke at kristendommen sier det er lov.

Enig her. Det er muslimer dette handler om, ikke islam.

Anonymous poster hash: 7acf9...e76

Lenke til kommentar

I 2017 er det noen ungdomsjenter som trener rumpe/lår, går i solarium og tar på seg short som er så korte at de såvidt når nedenfor rumpen. Noen ganger når jeg får øye på dette tenker jeg sånn "wow", men når jeg ser opp så er det et barn i ansiktet og resten av kroppen. Det er ganske guffent. Foreldrene har kanskje ikke lenger så mye de skulle ha sagt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har sett flere sånne smårips som du nevner, og selv om det er bær det også, så tenner jeg ikke på det. 

Men en dame på 30+ som er veltrent og i shorts................................................................................................

Tenner ikke på det når jeg ser "resten". Men blikket dras hele tiden mot hud, spesielt solbrun hud.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tror jeg aldri kommer til å slutte å se på unge jenter uansett hvor gammel jeg blir. Har alltid likt jenter i den alderen og vil aldri slutte å like det. Jenter i slutten av tenårene og tidlig i 20 årene vil alltid være de vakreste for min del. Det har ikke noe å si om jeg var 12 år gammel eller nå nesten 15 år senere. Jeg tror ikke det vil endre seg om de neste 15 årene heller.

Anonymous poster hash: 9fbbb...200
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...