Gå til innhold

Toppanarkist: - Månelandingen var fake!

43 stemmer

1. 1. Var månelandingen ekte?

• Ja
      38
    • Nei
      5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke argumentet.

Vi har folk i verdensrommet, i bane rundt jorden.

Folk reiser fram og tilbake til ISS, og overlever.

Hvis folk kan fly ut i verdensrommet, og trygt hjem igjen...

Hva er så utrolig med at "vi" også har landet på månen -- som er uendelig mye letter å lande på enn på jorden?
-Jorden har atmosfære, som gjør at faren for å brenne opp alltid er tilstede. De fleste har overlevd hjemturen.
-Månen har betraktelig lavere tyngdekraft: Det er veldig mye lettere å lande der enn på jorden.
-Forskjellen på å reise ut i verdensrommet og tilbake igjen, og på å reise til månen og tilbake igjen, handler bare om en lettere ekstralanding og matematikken bak månens posisjon i forhold til jorden og fartøyets reise mellom jord og måne, og tilbake til jorden -- som er et ikke-problem i forhold til å faktisk overvinne tyngdekraften uten å sprenges eller brenne til støv, å lage fartøy som faktisk lar folk være i vakuumet i verdensrommet og blokkere mikropartikler og stråling, samt overleve det å krasje inn i atmosfæren uten å brenne opp.

...

Det blir som å tro at jorden går i bane rundt solen, men at de andre planetene går i bane rundt jorden.

Som å ikke tro at elektrisitet ikke kan brukes til noe annet enn å drepe folk og dyr, mens du skriver på en laptop.

Som å akseptere holocaust, men nekte for at nazistene gasset utviklingshemmede før det igjen.

Som å ta vaksiner og tro på effekten av dem, mens man ikke tror at mikroorganismer finnes.

Som å ha sex med en jente, og tro du vil dø jomfru.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Vi vet helt sikkert og beviselig at amerikanerne landet på månen. Å tvile på det er i mine øyne å erklære seg selv for hjernedød.

Det finnes titusenvis av bilder og video som på den tiden ville vært mye vanskeligere å fake' enn en ekte månelanding. Det finnes vitnesbyrd ifra titusener av mennesker som var involvert. Det finnes reflektorer og utstyr de etterlot seg der. Og det finnes prøver de tok med seg tilbake.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Vi vet helt sikkert og beviselig at amerikanerne landet på månen. Å tvile på det er i mine øyne å erklære seg selv for hjernedød.

Det finnes titusenvis av bilder og video som på den tiden ville vært mye vanskeligere å fake' enn en ekte månelanding. Det finnes vitnesbyrd ifra titusener av mennesker som var involvert. Det finnes reflektorer og utstyr de etterlot seg der. Og det finnes prøver de tok med seg tilbake.

Ikke vanskeligere å fake enn å avfotografere eller filme håndmalte miniatyrmodeller av månen festet på skinnegang under studiobelysning. Tv-sendingene fra den gang virker jo latterlig amatørmessige i dag og en som bare gidder å titte på materialet får seg en vekker om hvorfor i all verden man lot seg lure av det.

I dag har man også tilgang til langt mer av samme skiten enn bare det som ble kringkaster til hele den da moderne befolkningen og mye er avslørende.

Kan du finne et bilde av jorda som beviselig er ekte og ikke bare påstander? Div bilder folk tror er ekte er jo innrømmet at er manipulert eller falske. Inndoktrineringen var jo total den gang mainstream media hadde full kontroll og var eneste kilde...altså for Nasa som er et gigantisk budsjett-slukende troll som også i dag produserer latterlige tvsendinger fra fake ISS med idiotiske falske hårspray-modeller av noen skuespillere. Søk opp iss bad hair hoax eller lignende og få en god latter eller fire.

Søk også opp astronaut (astronot) space bubbles exposed osv

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er kun totalt idioter som tror på sånt vås.

Et godt "bevis" på at de faktisk landet, er at russerne ikke protesterte. Russerne "tapte" kappløpet til månen, og hadde selvfølgelig godt hardt ut for å ydmyke USA med å avsløre deres store bragd som løgn om det var det minste mulighet for at det var det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

"Toppanarkist"? Organiserer arnarkister seg hierarkisk?

På vegne av verden, gratulerer med dagens kommentar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Noen har sett Interstellar nylig....

Kan ikke noe for det, men jeg liker å komme til politikk og samfunn delen av diskusjonen og le høyt :D 
Lenke til kommentar

"Toppanarkist"? Organiserer anarkister seg hierarkisk?

Javisst, det er det ingen tvil om. Anarkister er ikke imot hierarkier, hvis jeg har forstått Skatteflyktning rett. De er imot herskere. 

Jeg ser liksom ikke det skarpe skillet her.

• Liker 2
Lenke til kommentar

"Toppanarkist"? Organiserer anarkister seg hierarkisk?

Javisst, det er det ingen tvil om. Anarkister er ikke imot hierarkier, hvis jeg har forstått Skatteflyktning rett. De er imot herskere. 

Jeg ser liksom ikke det skarpe skillet her.

På et naturlig hierarki og et system med herskere? Et naturlig hierarki oppstår som følge av at noen er flinkere enn andre og dermed får status og respekt. En hersker er ikke nødvendigvis kongen på haugen fordi han er den dyktigste, men fordi han bruker makt til å undertrykke andre. Det er i hvert fall min oppfatning. 

Nå begynner forresten denne toppanarkisten å si mye rart. Siste var at han sa noe som tydet på at han tviler på evolusjonsteorien. 

Lenke til kommentar

Dette sier kanskje litt om anarkisters hjernekapasitet?

Nå er jeg definitivt ikke noen toppanarkist, eller spesielt profilert som noe som helst, men så vidt meg vites er ikke konspirasjonsteorier noe kriterium for å være anarkist. Skjønt det kan vel hende at når man først motstander av "staten" som konsept, så lar man seg lettere friste av påstander om at staten og dens meritter bare er juks.

Anarkister er så mye rart, dog...

Jeg husker vi satt i klasserommet og fulgte måneferden, det var spennende undervisning i både fysikk, matematikk og geografi, synes våre lærere. Desverre landet de om kvelden, så akkurat den delen måtte vi høre om dagen etter, i reprise av Tandberg og Jansens eminente kommentarer. (Vi hadde selvsagt fått med oss landingen på radio - og TV de som hadde - på kvelden.)

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...