nor50 Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Håper dette kan bli en ny topptelefon! http://itavisen.no/2017/07/16/nokia-8-kommer-den-31-juli-til-5-500-kroner/ Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Får de på plass et bra kamera med OIS så kan det hende jeg selger min LG G4 Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Jeg venter med ny mobil til Nokia 8 er i handelen, og tester av den dukker opp.Kandidatene er:Nokia 8LG G6Motorola Moto G5 PlusAsus Zenfone Zoom SIngen av telefonene hører med i det dyre segmentet. LG G6 kostet vel rundt 7000 kr da den kom, men har allerede kommet ned i under 6000 kr.De to heteste kandidatene er Nokia og LG. Rimeligst er helt klart G5 plus.Setter høy krav til kamera, siden jeg ikke bruker annet enn mobilkamera. Det må ta bra bilder også innendørs og på kveld.Så nå venter jeg i spenning på Nokia 8! Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 21. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2017 Jeg har G5 Plus. Kjempetelefon med dårlig lyd for streaming til lydanlegg, og middelmådig kamera. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Jeg har G5 Plus. Kjempetelefon med dårlig lyd for streaming til lydanlegg, og middelmådig kamera. Takk for at du deler din erfaring Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 21. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2017 HTC U11 er den beste mobilen jeg har hatt. Nå var det noe feil med WiFi på min, men er ikke Nokia 8 noe å ha kommer jeg til å kjøpe meg en HTC U11 igjen. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 21. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2017 Ellers er jeg blitt veldig glad i Huawei. De fleste av dem har dog litt dårlig blenderåpning på kamera. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 @ nor50:HTC U11: Denne har fått meget god mottakelse, i alle fall i pressen. Den har kanskje det beste kameraet, samt at det bør føre til et oppsving for gode, gamle HTC, også på salgsstatistikkene. Huawei: Denne produsenten har jobbet seg opp jevnt og trutt fra billige "Kina-telefoner" til et meget populært og ansett merke. Akkurat som f.eks koreanske Samsung og LG i sin tid gjorde. Huawei er ikke så billig lenger, men slik er det når man virkelig kommer inn i varmen. En rekke kinesiske merker står for tur, som f.eks Meizu, ZTE, Ulefone, Oppo, UMI, Xiaomi osv. For ikke å glemme OnePlus, som gjør suksess.Det man imidlertid skal være obs på med mange kinesiske telefoner, er hvilke 4G-bånd /kanaler de støtter. Besøk www.iwill.no som selger kinesiske telefoner. De er flinke å opplyse om dette. I Norge er det blant annet kanal 8 og 20.Det er ikke noe problem på Huawei eller nye OnePlus 5. Nokia 8: Har sett videoene, og det blir veldig spennende å se det endelige produktet. De som nå produserer Nokia har ikke råd (og får ikke lov) til å produsere noe shit i Nokas navn, og jeg regner med at Zeiss ikke akter å ha navnet sitt trykket på telefoner med shitty kameraer.Skal Nokia være liv laga, må de kjøre på kvalitet til en bra pris. De kan ikke leve lenge på navnet Nokia hvis de ikke lager gode og attraktive produkter. Det er mer enn nok konkurrenter. De laget gode telefoner som gamle Nokia, og de laget gode windowstelefoner.Et godt navn, en god pris og god kvalitet kan være en god start, men de har blant annet Samsung, Huawei og Apple å bryne seg på. Det vet de veldig godt!! Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 23. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2017 Noen som har sett noen steder man kan forhåndsbestille Nokia 8 enda? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 25. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2017 Måtte "bråkjøpe" meg en Huawei Mate 9 Pro nå. Den virker det i alle fall til å være god lyd i ved streaming fra den til bilstereo. 1 Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Måtte "bråkjøpe" meg en Huawei Mate 9 Pro nå. Den virker det i alle fall til å være god lyd i ved streaming fra den til bilstereo. Bra kjøp det Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 HELVETE!Det var snakk om at Nokia 8 ble lansert nå i helgen, men nå har de selv invitert til offentliggjørelse av en ny smarttelefon i midten av august.Dessuten tok det flere måneder fra offentliggjøring av Nokia 3, 5 og 6 i vinter, til de kom(mer) i salg. Dermed kan man undre seg over hvor lang tid de vil bruke denne gangen, med 8-eren.Trenger telefon ganske snart, så det er store sjanser for at når 8-eren presenteres, har jeg anskaffet en annen mobil. Hvilken, er ikke lett å bestemme seg for... Går ikke over ca 6000 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå