InToRv Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Tek.no er blitt helt forferdelig å lese om dagen. Alt på forsiden er clickbait artikler, dere begynner å ligne på klikk.no og Dinside. Er dette virkelig veien dere ønsker å gå? 3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Enkelte artiklar er litt clickbait, men eg skumma gjennom framsida akkurat no og fann ikkje så mykje. Har du nokre eksempler? Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2017 Åpnet tilfeldigvis forsiden nå: "Dells nye laptop har en funksjon ingen andre har" "Norske Plaato ble en Kickstarter-suksess – vi har testet den" "En av de aller beste vi har testet- Men den har ett stort problem..." 2 Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Clickbait-tråd, måtte inn å sjekke hva side tAk.no var. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Tek.no er overtatt av VG, det meste der er nok clickbait nå. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 19. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2017 Jeg må si at denne også får meg til å grøsse: Det er fryktelig vanskelig å mislike Asus' comeback-mobil på det norske markedet. Vanskelig å mislike? Hvem i helvete har lært dere å skrive slik? 1 Lenke til kommentar
naldy Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 (endret) Tek har tapt seg siste tiden. Det var faktisk bedre før. Fin skrivefeil i topic... Endret 19. juli 2017 av ronorio Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. mars 2020 Del Skrevet 4. mars 2020 Hopper man på click-bait bølgen så er det vel et tegn på at man vil ha inntekt og tidvis ufortjent oppmerksomhet. Er vel et resultat av at folk vil ha alt gratis og i tillegg bruker adblocker som senker inntektsgrunnlaget. Resultatet sier deg selv. En får kynismen tilbake igjen i form av click-bait og lavere kvalitet på i dybden på sakene. Det er kombinasjonen av markedet og den økonomiske realiteten. 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. mars 2020 Del Skrevet 4. mars 2020 Gammel tråd, ikke lenger relevant. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg