Jan Olav Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Etter å ha startet Pinnacle PCTV/Pro så virker det normalt. Hvis CD-tray åpnes når Pinnacle er aktivert kutter bilde og lyd på Pinnacle og jeg må install software på nytt for at det skal virke. Main program i Pinnacle klikker og intet vises på skjerm. Det samme skjer også om jeg kjører cd i CD-R/RW. Win-XP viser feil som er opprettet, fil synes å være vision.exe. Hva er feil? Vl ha forslag til retting av feil . Lenke til kommentar
Jan Olav Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Har noen forslag til hva jeg kan gjøre eller hva som er feil? Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Et søk i skjermkort og skjermer kom opp med bl.a. denne IRQ konflikt eller codec-feil? Fikk faktisk samme tv-kortet for en uke siden. Har ikke hatt noen problemer (ennå) Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Er vist ikke helt våken ennå... Men dette innlegget hadde passet bedre på hardware -> skjermkort, skjermer Lenke til kommentar
Jan Olav Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 IRC eller codec konflikt....... Hva skal/må jeg foreta meg her da? For jævlig å kjøpe tv-kort og ikke skal få det til å fungere i XP PRO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå