Sibbe Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Sony eller skal vi si Ericsson har opp igjennom årene hatt en god kunde profil , det seg være service eller punktlighet . Dessverre ser det nå ut til at de har begitt seg ut på den samme bingo turneen som så mange andre data og tele firma har , presset hart økt , om og få ut nyhetene så fort som mulig . Det seg være om de er uferdige produkter eller at de rett og slett ikke har produsert nok som resulterer i utsettelser og frustrasjon fra kundene . Produsentene av mobiltelefoner har passert data utviklingen og opphøyer "Moore's Law" opp to i mente ! Takk det var det jeg ville si ! Endret 6. desember 2003 av Sibbe Lenke til kommentar
levlex Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Vel, et av SEs større servicesenter gikk jo konkurs for en stund tilbake. Laget kø og skit over hele landet. Tror også dårlig økonomi har presset dem til å få ting ut fort! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 de har også kuttet ned antall servicesenter. synes dette er elendig kundeservice. pga at viss tlf'en din blir ødelagt og du bor i midtnorge så må du sende den til ett firma i Kjeller. de lover at servicen tar 10 - 12 arbeidsdager. men av erfaring tar det lenger enn det! elendig kundeservice! Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Telefonen min endte først opp i Ålseund i ei uke. Da fant de utat de ikke kunne gjøre noe, sendte de den til Østlandet. Der ble den værende. Fikk den aldri tilbake. Butikken måtte gi meg ny telefon etter 1,5 mnd venting! "Meget" god kundersørvis av SE Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 de har ikke alt for god økonomi... hvis ikke t610 og t68 hadde solgt så bra så skulle de nok være konk... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Sendte inn en SE direkte til et serviceverksted den 26 oktober. Telefonen kom tilbake for en uke siden Det tok sin tid ja... Lenke til kommentar
Rayden Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Tidligere i år gikk norges største kjede med verksteder, EMTS, konkurs. De hadde tilsammen 70 % av markedet. Det var kjent at de skulle gå konkurs, men av en eller annen årsak slo de seg konkurs tidligere enn forventet. Dermed fikk ikke de resterende verkstedene nok tid til å forberede seg på den massive flommen av service-saker. I en lang periode tok service 3-4++ uker. Men nå ser det ut til at ting har normalisert seg. F.eks. Zodiac melder om 3-4 dager service mot 4 uker på det værste. Det er ikke SE som har dårlig råd, det er verkstedene som sliter. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 er vell gjerne en kombinasjon! tlfene blir solgt fra SE med så liten avanse som mulig,- det finnes dessverre ikke mange verksted igjen i norge, dette er fordi de ikke får penger fra SE for garantiservice. dermed vil de ikke reaprere SE ;D Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Kva har Moore`s low med nyproduktlansering av halvferdige produkt? Den går ut på kapasiteten til transistorene og deira ytelse. Papirlansering og "halvfabrikat" har jo ingenting med det. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå