Gå til innhold

Skuffende fra Sony Ericsson


Sibbe

Anbefalte innlegg

Sony eller skal vi si Ericsson har opp igjennom årene hatt en god kunde profil , det seg være service eller punktlighet . Dessverre ser det nå ut til at de har begitt seg ut på den samme bingo turneen som så mange andre data og tele firma har , presset hart økt , om og få ut nyhetene så fort som mulig . Det seg være om de er uferdige produkter eller at de rett og slett ikke har produsert nok som resulterer i utsettelser og frustrasjon fra kundene . Produsentene av mobiltelefoner har passert data utviklingen og opphøyer "Moore's Law" opp to i mente !

Takk det var det jeg ville si !

Endret av Sibbe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

de har også kuttet ned antall servicesenter. synes dette er elendig kundeservice. pga at viss tlf'en din blir ødelagt og du bor i midtnorge så må du sende den til ett firma i Kjeller. de lover at servicen tar 10 - 12 arbeidsdager. men av erfaring tar det lenger enn det!

 

elendig kundeservice!

Lenke til kommentar

Tidligere i år gikk norges største kjede med verksteder, EMTS, konkurs. De hadde tilsammen 70 % av markedet. Det var kjent at de skulle gå konkurs, men av en eller annen årsak slo de seg konkurs tidligere enn forventet. Dermed fikk ikke de resterende verkstedene nok tid til å forberede seg på den massive flommen av service-saker.

 

I en lang periode tok service 3-4++ uker. Men nå ser det ut til at ting har normalisert seg. F.eks. Zodiac melder om 3-4 dager service mot 4 uker på det værste.

 

Det er ikke SE som har dårlig råd, det er verkstedene som sliter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...