Roar Kneppen Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Mor og barn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Tipper det er fordi folk ikke ser helt hva det er, de lurer på om det er bare steiner du har tatt bilder av eller om det er noe annet...og det er det jo. Derfor må de klikke seg inn for å ta en nærmere titt. Hvorfor ingen har kommentert er jo kanskje et større spørsmål. Det ser ut som de har skikkelig hangover og er helt utslåtte, men sannheten er vel at de bare er innmari gode til å slappe av. Dessuten er det jo fryktelig tungvint med en sånn kropp når man kommer på land da..bare en klump med fett og ingen armer eller bein.. Artig bilde synes jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Herlig og avslappet stemning , flott familieportrett med en fin og naturlig fargepalett. Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2017 Tipper det er fordi folk ikke ser helt hva det er, de lurer på om det er bare steiner du har tatt bilder av eller om det er noe annet...og det er det jo. Derfor må de klikke seg inn for å ta en nærmere titt. Hvorfor ingen har kommentert er jo kanskje et større spørsmål. Det ser ut som de har skikkelig hangover og er helt utslåtte, men sannheten er vel at de bare er innmari gode til å slappe av. Dessuten er det jo fryktelig tungvint med en sånn kropp når man kommer på land da..bare en klump med fett og ingen armer eller bein.. Artig bilde synes jeg. Nå skrev jeg jo en forklaring om pels sel så det skulle ikke være noen tvil. Heller ikke skulle det vel være noen tvil om at ungen mates, noe jeg så mange tilfeller av og også har eksponeringer på. Roar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Det var rar at folk ikke kommentere bilde dit? her er for meg ett kjempe flott bilde.:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg