Eirik Magne Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Hei, Er en 11 / 12 årig-gutt som Føler meg overvektig Sliter med og trene og Sitter i Frustasjon. Kunne Trengt lit Hjelp angående Slanking - 50 Kg - 150 cm Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Dette er en helt normal vekt. Du er alt for ung til å bekymre deg over dette. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Tror ikke du har mye å bekymre deg over. Spis sunt og hold deg aktiv. Slanking skal ikke være nødvendig, og vekten din er helt fin. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 (endret) Hei, På den alderen gjør kroppen som den vil, og det er lite du virkelig kan gjøre med dette. Trening er selvsagt viktig og vil få deg inn i gode vaner som vil gjøre at du kan unngå å bli overvektig som voksen. Om noen år vil du nok vokse en del i høyden og da blir du plutselig mye tynnere. At du er litt overvektig (ifølge deg selv) er ikke så mye å bry seg om foreløpig. Men å trene vil jo gjøre deg sterkere, noe som vil være en fordel senere. Endret 15. juli 2017 av zeebra Lenke til kommentar
Eirik Magne Skrevet 15. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2017 Max vekten eg kan løfte er 70 KG Meg magen og lår har strekk merker og eg tenker mest på mage side-fett, I dag da eg var ute på butikk stirret Folk på meg Eg gjør det ikke for dem men for min EGEN Vilje Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Jeg har liten tro på at folk stirrer på deg, i hvert fall ikke på grunn av vekten din. Det kan av og til føles ut som at alle stirrer på deg, men dette er noe alle opplever, og betyr bare at du må jobbe litt med selvtilliten din. 1 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 På din alder er dette ingenting å bry seg om. Ha det gøy med treningen og fortsett slik, du er helt normal som du er. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Som elleveåring bør du vel strengt tatt ikke bekymre deg for hverken vekten din eller hva du kan løfte. Gå ut i friluft, vær aktiv, en elleveåring har etter min mening strengt tatt ikke noe på et treningsstudio å gjøre. Med din vekt og høyde så er det neppe noen som stirrer på deg, men det virker som om du har litt komplekser som du kanskje burde snakke med foreldrene dine om. 3 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 (endret) Du er helt normalvektig. Jeg har liten tro på at folk stirret på deg, som Gavekort er inne på, det er noe alle føler på av og til, men sannheten er at ingen bryr seg. Du har ikke kommet i puberteten enda, slapp helt av, ikke heng deg opp i trening og hvor mye du kan løfte. Du er ikke ferdigvokst en gang. Endret 15. juli 2017 av Uderzo 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Normalt, variert kosthold, og 1-2 timers gåtur i variért terreng omtrent hver dag, med kanskje litt styrketrening innimellom. Gjennom hele livet. Det er ikke mér som skal til. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 (endret) Du er ikke overvektig. Ikke tenk på å gå ned i vekt, tenk på å holde deg aktiv. Med et høyt aktivitetsnivå er det lett å justere vekten gjennom kostholdet hvis det skulle bli behov for det. Å løfte 70 kg er kjempebra, men når du sier det slik, mistenker jeg at du med "trening" først og fremst mener styrke. Styrketrening bør ikke være det eneste du gjør, det bør heller være noe man gjør i tillegg til det viktigste - kondis og utholdenhet. Jeg tror den beste gaven du kan gi deg selv nå er å lære å sette pris på å løpe. Det er veldig deilig når man blir god til det, og den beste treningen. Jeg angrer på at jeg ikke oppdaget det før i 30-årene. Endret 16. juli 2017 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå