Christrr Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Hei, Jeg har en Samsung smart TV som nylig er blitt så gammel at canal digital go appen ikke lengre er supportert. For å komme rundt dette uten å kjøpe ny TV har jeg derfor begynt å bruke CD go appen på telefon parret med chromecast. Problemet er at når jeg starter et program på telefonen og trykker for å faste til tv-en så skjer det enten ingen ting, eller så kommer det en kjapp buffring på tv-en før den fortsetter å spille av på telefonen. Som regel må jeg holde på med dette 20-30 ganger før avspillingen starter på tv-en. De andre appene jeg bruker chromecasten til (Twitch, YouTube) takler denne oppgaven helt fint. Har prøve både med iPhone 6s og 7, og ny og gammel versjon av chromecast uten hell. Er det noen andre som har dette problemet med CD go / chromecast kombinasjonen? Og kanskje også en løsning? Christer Lenke til kommentar
NULL Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Mener jeg la merke til at min Android-telefon installerte en oppdatering av appen nå i dag. Sjekk at du har siste versjon? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Slenger meg på denne. Funker hos meg. Men jeg har Mk1 Chromecast og bildekvalitet er ikke noe å skryte av Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Det kom nettopp en oppdatering som skal fixe dette. Lenke til kommentar
Christrr Skrevet 16. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2017 Hei, takk for tipsene. Jeg har oppdatert til siste versjon av appen men dessverre virket det ikke som om problemet mitt ble løst. Måtte prøve 14 ganger før det startet opp på tv-en nå nettopp. Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Testa det går etter at jeg oppdaterte. Hadde ingen problemer med å caste til min originale Chromecast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå