stian-hg Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Fikk e-post fra Microsoft med et vedlegg som utgir seg for å være den siste versjonen av "December 2003, Cumulative Patch". Har ikke våget å gjør mer med denne, men er det noen andre som har fått denne og eventuelt åpnet vedlegget? PS: Avsender (MS eller ei) har inkludert "Microsoft-design" i e-posten. Det ser derfor litt troverdig ut faktisk... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Tror ikke akkurat M$ sender ut patcher med e-mail, så jeg ville latt den ligget var jeg deg. Og det er jo en grunn til at Windows Update finnes. Fått slike selv, med forskjellige subjects. Lenke til kommentar
ivara Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Er nok virus ja, Microsoft har ikke for vane å sende ut oppdateringer på den måten ... sannsynligvis Mimail eller swen i en eller annen versjon... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Har motatt mange hundre slike. En stund var det ca 50 om dagen, nå er det nede i 2. Og virussjekk reagerer på samtlige. Microsoft sender aldri ut slike mail. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Fikk e-post fra Microsoft med et vedlegg som utgir seg for å være den siste versjonen av "December 2003, Cumulative Patch". Har ikke våget å gjør mer med denne, men er det noen andre som har fått denne og eventuelt åpnet vedlegget? PS: Avsender (MS eller ei) har inkludert "Microsoft-design" i e-posten. Det ser derfor litt troverdig ut faktisk... Spør deg selv dette: Hvor har Microsoft fått adressen min fra? Virus uten tvil Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Uten å være 100% sikker så mener jeg å ha lest hos MS at de ALDRI sender mail,at man skal se bort fra all mail som tilsynelatende er sendt fra dem. Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 100 % virus, 99 % sikkert at det er swen - kommer i hauger og bøtter og spann for tiden. Har du ikke oppdaterte virusvern? Løp, kjøp, installer... Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Takk folkens! Greit å få det på det rene. Jeg er en av de få som mottar søppelpost et par ganger i året så jeg har ikke noe bred erfaring med det. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Alle e-poster jeg har fått fra MS starter slik : **DO NOT REPLY - THIS E-MAIL IS BEING SENT TO YOU FROM AN UNMONITORED ACCOUNT.** Dessuten sender de kun e-poster i ren tekst. Ikke HTML. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå