Leif Olsson Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Vinterfoder Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Bildet ble straks bedre når jeg åpnet det via linken. Artig motiv med disse traktoreggene. Det er en sort flekk på gresset som gjerne skulle vært klonet bort, ser du den? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Blir visst mange traktorer i Andenes neste sesong siden traktorene har lagt så mange egg. Blir spennende å se hvordan traktorbestanden øker - he he. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Ser ut som bonden har plassert dem slik til ære for fotografen. Velkomponert bilde. Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2017 Bildet ble straks bedre når jeg åpnet det via linken. Artig motiv med disse traktoreggene. Det er en sort flekk på gresset som gjerne skulle vært klonet bort, ser du den? Den store flekken er naturlig i bilde. Ikke sensor rusk då jeg kjøpt nytt kamera Takk før kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2017 Bildet ble straks bedre når jeg åpnet det via linken. Artig motiv med disse traktoreggene. Det er en sort flekk på gresset som gjerne skulle vært klonet bort, ser du den? Den store flekken er naturlig i bilde. Ikke sensor rusk då jeg kjøpt nytt kamera Takk før kommentar Mvh Leif Skal ikke klones Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2017 Blir visst mange traktorer i Andenes neste sesong siden traktorene har lagt så mange egg. Blir spennende å se hvordan traktorbestanden øker - he he. Roar Så riktig Roar, blir mange traktorer neste sesong og masse egg då, kanske til hele Norge Takk før hyggelig kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2017 Ser ut som bonden har plassert dem slik til ære for fotografen. Velkomponert bilde. Hilsen Fredrik Takk takk Fredrik Mvh Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Bildet ble straks bedre når jeg åpnet det via linken. Artig motiv med disse traktoreggene. Det er en sort flekk på gresset som gjerne skulle vært klonet bort, ser du den? Den store flekken er naturlig i bilde. Ikke sensor rusk då jeg kjøpt nytt kamera Takk før kommentar Mvh Leif Skal ikke klones Jeg har tittet på flekken en gang til, og den ser da virkelig ikke naturlig ut. Det var ikke et rusk på linsa da bare? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2017 Bildet ble straks bedre når jeg åpnet det via linken. Artig motiv med disse traktoreggene. Det er en sort flekk på gresset som gjerne skulle vært klonet bort, ser du den? Den store flekken er naturlig i bilde. Ikke sensor rusk då jeg kjøpt nytt kamera Takk før kommentar Mvh Leif Skal ikke klones Jeg har tittet på flekken en gang til, og den ser da virkelig ikke naturlig ut. Det var ikke et rusk på linsa da bare? Muligens på linsa då? Bruker pusse den ofte? Skal se og fjerne beskyttelse filter også.... Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2017 Bildet ble straks bedre når jeg åpnet det via linken. Artig motiv med disse traktoreggene. Det er en sort flekk på gresset som gjerne skulle vært klonet bort, ser du den? Den store flekken er naturlig i bilde. Ikke sensor rusk då jeg kjøpt nytt kamera Takk før kommentar Mvh Leif Skal ikke klones Jeg har tittet på flekken en gang til, og den ser da virkelig ikke naturlig ut. Det var ikke et rusk på linsa da bare? Muligens på linsa då? Bruker pusse den ofte? Skal se og fjerne beskyttelse filter også.... Glemte, ser ikke naturlig ut, lit skummel ;-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Jo, landskapets utseende endrer seg i tiden hvor de hvite halmballene pryder åkrene, og her var det ekstra stort antall av disse. Mvh Ragnar S Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2017 Jo, landskapets utseende endrer seg i tiden hvor de hvite halmballene pryder åkrene, og her var det ekstra stort antall av disse. Mvh Ragnar S Ja stor gård og mange kur, så må til mye mat då, i vinter tiden. Takk før hyggelig kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg