Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Det er feil på Telenors gamle linje fra 70-tallet og har lokalisert feilen til koblingspunktet i luftstrekket under mønet på huset. Hvem har ansvaret for denne tilkoblingen som er utsatt for vær og vind, installert av Televerket i sin tid? Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Telenor sitt ansvar helt frem til grensesnittet inne i huset ditt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 (endret) Stemmer det, Telenor skal feilrette dette uten kostnad for deg. Rettere sagt blir det vell et under firma som jobber for Telenor, men ja. Endret 15. juli 2017 av Skogslik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 (endret) Ok, da er det bare å ringe feilmeldingen - om den eksisterer enda! Når jeg tenker etter så kan det nok være at vi modifisert litt selv når vi har beiset og byttet kledning. Skjønt modifisert blir litt feil ord... Men det har jo virket feilfritt i flere år, helt til nå. Endret 15. juli 2017 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Bare ring feilmeldingen og få en montør ut for linjesjekk. Har jobber med akkurat dette i flere år selv Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Du ringer den leverandøren du har til internett. Har du ikke Telenor vil de bare be deg ta kontakt med din nåværende leverandør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå