iR' BR34K Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Skribenten vår meiner han tok feil om det populære spelet.– Eg har fullstendig endra meining om Battlegrounds Lenke til kommentar
007CD Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Nusj, tror heller jeg venter på Playerknowns Battlegrounds istedet. Lenke til kommentar
Tamsau Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Her sto det mye tull. Etter min mening er pubg kjedelig og tregt. Prioriterer heller h1 OG FASTPLAYS Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Her sto det mye tull. Litt rart å kalle det tull når de fleste er enig. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Her sto det mye tull. Etter min mening er pubg kjedelig og tregt. Prioriterer heller h1 OG FASTPLAYS Ganske mange som er uenig med deg her gitt. PUBG har eksplodert i antall spillere og er det første spillet på mange år som nesten har like mye spillere som Counter-Strike. Det er ikke uten grunn. 1 Lenke til kommentar
Soles Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Escape From Tarkov EOD bruker her. Lenke til kommentar
wwws78 Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Har ikke spilt PUBG selv, men har sett en del timer på livestream. Knall konsept, tipper vi får se en bra utvikling i sjangeren her i årene fremover Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Jeg har vært rimelig heldig med ytelsen i spillet. Både på den gamle og den nye pc'en var fps'en jevn (40-50 på den gamle, og 140+ på den nye). At spillet fortsatt har problemer kan man ikke nekte for, men de gjør kjempe hopp hver måned, og små hopp hver uke. Lenge siden jeg har vært så ensporet i valg av spill som jeg har vært etter dette kom ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+192384 Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Her sto det mye tull. Etter min mening er pubg kjedelig og tregt. Prioriterer heller h1 OG FASTPLAYS "kjedelig og tregt" Sitter man stille i ett hus hele matchen så sjønner jeg den. RUSH and KILL. Det er morro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå