Jacobo Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Er det trygt å kjøpe linser fra Lensway? Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Ja ingen problem med og bestille der. Har fast bestilt hos lensway i mange år, har hatt ingen problemer. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Det er trygt, men Yourlenses er bedre. https://www.yourlenses.no/1-day-acuvue-moist-lens-306 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Gjør alltid et prissøk på prisjakt.no først - da får du best pris i nettbutikken etterpå! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Trygt er det, men du bør ikke skulke unna linsekurset om du er nybegynner. Selv har jeg god erfaring med Lensit, men ikke utover at de leverte det de skulle på kort tid. Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Kan være greit å tenke på at Lensit er et norsk selskap (såvidt jeg vet i alle fall), mens mange av de andre selskapene er svenske/utenlandske. Om du sjekker Prisjakt.no er som regel Lensit lik i pris - og linsene kommer raskt ? Lenke til kommentar
Jacobo Skrevet 16. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2017 Gjør alltid et prissøk på prisjakt.no først - da får du best pris i nettbutikken etterpå! Har du bestilt linser fra Lensit.no? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Tror jeg har bestilt fra de fleste, og det svært liten forskjell på både pris og leveringstid. Skal man ha lineveske, øyedråper og slike ting varierer utvalget noe. Synes det er greit å bestille alt i samme slengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå