Gå til innhold

Geirranger I Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De er fine begge bildene, men jeg likte best det med mannen din som skuer utover det vakre landskapet. :) 

Det har dessverre blitt altfor mange turister i Geiranger på sommerstid, smertegrensen er nådd nå.  Gikk dere fossestien, fra sentrum og opp til hotellet?  Der går sti og trapper langs elva, veldig fin liten tur det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

To flotte bilder av denne storslåtte utsikten , men det skal ikke være nødvendig å ofre liv og helse for den .

Håper likevel at det ble en positiv opplevelse .

Alec

Lenke til kommentar

Ikke bare dyr og fugler som snur ræva til fotografen ser jeg.

Neimen ikke rart du drar til Norge for å komme deg litt opp i høyden framfor å å bli nede på "pannekake-Danmark."

Kanskje skulle du forsøke å unngå værste ferietiden og heller dra utenom sesongen hvis du har mulighet til det.

Flott utsikt du har valgt deg.

De fleste vil jo gjerne ha med fjorden og kanskje "De sju søstre."

Roar

Lenke til kommentar

Flotte landskapsbilder fra Geiranger i Møre og Romsdal. Vi her oppe er veldig stolt av den vakre naturen i fylket vårt, men vi liker oss også godt i Danmark. Mvh Gunnar

Hej Gunnar ja kan godt forstå at I er stolte af Jeres vidunderlige natur..det er noget af det smukkeste jeg nogensinde har set..har selv været i Tyrkiet Grænkenland Tunisien Cypern og andre steder..men ved med sikkerhed at jeg ikke skal syd på mere.der er meget smukkere nord på ..man skal bare lige vende sig til skrænterne de stejle af dem..og nogen steder med meget smalle veje..der bliver man lidt nervøs nogen gange..når man er vandt til noget fladt land som Danmark  :)

Lenke til kommentar

To flotte bilder av denne storslåtte utsikten , men det skal ikke være nødvendig å ofre liv og helse for den .

Håper likevel at det ble en positiv opplevelse .

Alec

Hej Alec ja vi fik en vidunderlig oplevelse og en uforglemmelig dag..meget smukt sted..Takker Mvh Suss

Lenke til kommentar

Flott bilde med mannen i forgrunnen som skaper fin dybde i bildet.

Turistflommen begynner nok å skape problemer, ikke bare i Norge. Spanjolene begynner visst også å få nok.

Hilsen Fredrik

Hej Fredrik..ja det har du sikkert ret i ..jeg vælger at blive nord på ..men kan se at I får besøg af rigtig mange Tysker..Japaner var der også..men der findes nok heller ikke noget lign andre steder i verden som indsejlingen til Olden..lige til at få gåsehud af .. :)

Lenke til kommentar

De er fine begge bildene, men jeg likte best det med mannen din som skuer utover det vakre landskapet. :)

Det har dessverre blitt altfor mange turister i Geiranger på sommerstid, smertegrensen er nådd nå.  Gikk dere fossestien, fra sentrum og opp til hotellet?  Der går sti og trapper langs elva, veldig fin liten tur det.

Hej Helene mange tak .. :)  Nej den sti kender jeg ikke noget til..vi kørte direkte forbi hotellet og videre ud af hele Stryne vejen..Der var desværre ikke meget information om nogen udflugter i hytten...og hende der sad i Tourist b...hun var ikke meget for at tale og havde kun et afklippet bykort vi kunne tage med os.. :hm:

Lenke til kommentar

Ikke bare dyr og fugler som snur ræva til fotografen ser jeg.

Neimen ikke rart du drar til Norge for å komme deg litt opp i høyden framfor å å bli nede på "pannekake-Danmark."

Kanskje skulle du forsøke å unngå værste ferietiden og heller dra utenom sesongen hvis du har mulighet til det.

Flott utsikt du har valgt deg.

De fleste vil jo gjerne ha med fjorden og kanskje "De sju søstre."

Roar

Takker mange gange..jo det var jo spændende at komme til tops og få sig en masse gode billeder ..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...