Roar Kneppen Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Hoopoe = Hærfugl Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Hei Roar Artig bilde av hærfugl. som gleder mannen, Leif, i nord En flott fugel som jeg sett i nærområdet på Andenes i november 2015 Trenger ikke altid være topp kvalitetsmessig Ha en fin lørdag Mvh Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2017 Hei Roar Artig bilde av hærfugl. som gleder mannen, Leif, i nord En flott fugel som jeg sett i nærområdet på Andenes i november 2015 Trenger ikke altid være topp kvalitetsmessig Ha en fin lørdag Mvh Leif Jasså, den har vært på besøk her nord. Bare meg som ikke har fått det med meg da kanskje?` Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Det jeg legger merke til er hvor god kamuflasjefarge fuglen har. Ikke vil jeg klage på lys og skarphet heller. 350d'en og fotograf har kommet godt ut av det her. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Hei Roar Artig bilde av hærfugl. som gleder mannen, Leif, i nord En flott fugel som jeg sett i nærområdet på Andenes i november 2015 Trenger ikke altid være topp kvalitetsmessig Ha en fin lørdag Mvh Leif Jasså, den har vært på besøk her nord.Bare meg som ikke har fått det med meg da kanskje?` Roar Ikke sikkert at den ble rapportert? nemte det før min gode venn som bruker rapportere fugler? Skal spøre ved anledning :-) Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Flott dette her. V1 like best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg