IHaveADream Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Ja, kan de det? Tenker å kjøpe en stor en, men må uansett brette posen for at den skal passe inn i skapet lengdemessig. Går det bra? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Blir det ikkje hardt å brette når posen er vakuumert? Det kan godt være at posen tåler bretting, men det hjelp liten om du ikkje klarer å brette. Lenke til kommentar
IHaveADream Skrevet 15. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2017 Ja. Merk som løst Takk for svar! Ja, merker som løst så snart jeg har fått avklart spørsmålet under ditt innlegg Lenke til kommentar
IHaveADream Skrevet 15. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2017 Blir det ikkje hardt å brette når posen er vakuumert? Det kan godt være at posen tåler bretting, men det hjelp liten om du ikkje klarer å brette. Å, det hadde jeg ikke tenkt på... Noen her som vet om det blir for hardt? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 (endret) Den delen av posen med tekstiler i vil ikke kunne brettes enkelt, men klarer du og samle alt i en ende av posen så er plastikken brettbar. Posene fra Biltema og ClasOhlson kan bli porøse etter noen år og gå hull på. Jeg vakuumpakker dynene jeg har til gjestebesøk og posen revnet helt for en tid tilbake. Endret 15. juli 2017 av Thor. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Dyner er vel anbefalt å ikke pakkes i plast eller vakuum. Lenke til kommentar
IHaveADream Skrevet 15. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2017 Da tenker jeg det er lurest å kjøpe mindre poser som ikke trengs å brettes... Tenkte å kjøpe på Rusta.. De har vel ikke bedre kvalitet enn Clas Ohlson etc., men de er i hvertfall billigere, så da er det ikke så stort tap om de blir ødelagt etter oen år kontra de jeg betaler mer for. Tenkte egentlig å pakke klær, ikke dyner og puter; de har jeg egne plasser for. Det er klærne som jeg trenger å redusere plassen på. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå