Pande Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Lofotselfie Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Festlig bilde! Godt fanget Pål Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Jasså, den bortkomne sønn har kommi hematt og fortsetter med gatebilder ser jeg. Blir kanskje litt annet også nå da kanskje for oppi der står jo motivene i kø. Jentene har tydeligvis misforstått og dratt nordvest istedenfor å følge hodeplagget sydvest. De har det hvertfall gøy skal vi tyde bildet. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Veldig godt selfiebilde! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Herlige uttrykk i ansiktene på de sydvest-kledde damer. Humøret ser ut til å være på topp uansett vær. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Arnfinn....... Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Kjekt med mennesker med godt humør, ingenting slår bilder av personer med ekte smil. Arnfinn Lenke til kommentar
Pande Skrevet 16. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2017 Takker for hyggelige kommentarer:-) @Kneppen, så er det den årlige turen til hjemtraktene for å se til min gamle far og gamle trakter. Vet nok ikke hvor mange flere det blir, siden han er i sitt 88 ende år....og er sistemann der oppe... Store forandringer i bybildet, siden jeg vokste opp, men naturen har de heldigvis ikke kødda med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg