Ragnar Skj Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Rolig strandliv Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Flott skildring av mennesker som kobler av i uvanlig miljø. PL-filter-effekt åpenbar, som gir karakter til bildeuttrykket. Jeg trykket "Link", og min 27-tommer fyltes. Meget bra, Ragnar. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Flott bilde, en senker jo skuldrene bare av å se på det jo! Men jeg ville presentert det på en ganske lys grå bakgrunn. Kanskje skulle du satset på 1/3 himmel her? Det går jo an å prøve og se hva man synes. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Flott dybde på bildet. Kanskje like greit du har kommet deg derifra for nå er og blir det visst styggvarmt sydover. Så meteorologen satte opp noe sånt som 47 grader på kartet igår. Ikke mye å pirke på her om jeg ikke skulle foreså Ca. 1 cm kutt oppe - akkurat i område mellom skyene oppe til høyre for å minske himmelen ned mot den tredelen av bildet som grunnregelen sier. Men viktig er det nok ikke. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Flott komponert og fine farger her. Er vel tatt i Portugal dette også? Tar seg absolutt best ut når man trykker på linken og bildet fyller hele skjermen. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2017 Flott skildring av mennesker som kobler av i uvanlig miljø. PL-filter-effekt åpenbar, som gir karakter til bildeuttrykket. Jeg trykket "Link", og min 27-tommer fyltes. Meget bra, Ragnar. Lang badestrand der og dette bildet er tatt utenfor der "alt folket" er. Takk for kommentaren Trond ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2017 Flott bilde, en senker jo skuldrene bare av å se på det jo! Men jeg ville presentert det på en ganske lys grå bakgrunn. Kanskje skulle du satset på 1/3 himmel her? Det går jo an å prøve og se hva man synes. Takk for tipset om lysere bakgrunn, synes det funket bedre. Himmel er allerede kuttet, hadde liksom ikke samvittighet til å kutte enda mer, men alle gode tips mottas med takk ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2017 Flott dybde på bildet. Kanskje like greit du har kommet deg derifra for nå er og blir det visst styggvarmt sydover. Så meteorologen satte opp noe sånt som 47 grader på kartet igår. Ikke mye å pirke på her om jeg ikke skulle foreså Ca. 1 cm kutt oppe - akkurat i område mellom skyene oppe til høyre for å minske himmelen ned mot den tredelen av bildet som grunnregelen sier. Men viktig er det nok ikke. Roar Et par dager etter at vi kom hjem slo varmen til, men varmt nok allikevel under oppholdet. Det vil si mellom 26 - 29 grader på dagen. Har allerede kuttet på himmel, men ikke fullt så mye som du foreslår Roar. Takker jo for din gode kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2017 Flott komponert og fine farger her. Er vel tatt i Portugal dette også? Tar seg absolutt best ut når man trykker på linken og bildet fyller hele skjermen. Mvh Fredrik Takker Fredrik. Stemmer, dette er fra Algarvekysten, nærmere bestemt en liten øy utenfor byen Tavira. Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Flott bilde av det vi alle lengter etter her vest hvor det har regnet nesten konstant i hele "sommer" . Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Flott dybde på bildet. Kanskje like greit du har kommet deg derifra for nå er og blir det visst styggvarmt sydover. Så meteorologen satte opp noe sånt som 47 grader på kartet igår. Ikke mye å pirke på her om jeg ikke skulle foreså Ca. 1 cm kutt oppe - akkurat i område mellom skyene oppe til høyre for å minske himmelen ned mot den tredelen av bildet som grunnregelen sier. Men viktig er det nok ikke. Roar Et par dager etter at vi kom hjem slo varmen til, men varmt nok allikevel under oppholdet. Det vil si mellom 26 - 29 grader på dagen. Har allerede kuttet på himmel, men ikke fullt så mye som du foreslår Roar.Takker jo for din gode kommentar. Skj Ofte kan det være lurt å ha grunnregelen som sier 1/3 av bildet til himmel i bakhodet - og så ta det derfra. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2017 Flott bilde av det vi alle lengter etter her vest hvor det har regnet nesten konstant i hele "sommer" . Alec Takker Alec for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2017 Flott dybde på bildet. Kanskje like greit du har kommet deg derifra for nå er og blir det visst styggvarmt sydover. Så meteorologen satte opp noe sånt som 47 grader på kartet igår. Ikke mye å pirke på her om jeg ikke skulle foreså Ca. 1 cm kutt oppe - akkurat i område mellom skyene oppe til høyre for å minske himmelen ned mot den tredelen av bildet som grunnregelen sier. Men viktig er det nok ikke. Roar Et par dager etter at vi kom hjem slo varmen til, men varmt nok allikevel under oppholdet. Det vil si mellom 26 - 29 grader på dagen. Har allerede kuttet på himmel, men ikke fullt så mye som du foreslår Roar.Takker jo for din gode kommentar. Skj Ofte kan det være lurt å ha grunnregelen som sier 1/3 av bildet til himmel i bakhodet - og så ta det derfra. Roar Ser poenget ditt med kutt. Et alternativ kan også være å la strandkanten komme inn på venstre ramme og dermed fordeling a la det du nevner, og som ofte bør være et utgangspunkt/grunnregel. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg